Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Ja :p

Oppfølging til den Xbox One X Project Scorpio som jeg bestilte på cdon. Da har jeg fått sporing så den gikk gjennom. Ser ut som at prisen på kr. 3.990,- blir stående også. Hadde flaks der! Hadde egentlig ikke planer om Xbox One X, men siden jeg kom over denne så ble det impulskjøp :-p

Når man får Scorpio Ed. til samme pris som Pro til lansering i fjor, så vet man at man har gjort et meget godt kjøp hardware-messig :)

Veldig fornøyd med den ja. Skal pryde benken ved siden av ps4 proen min (som jeg ikke føler meg lurt for å ha kjøpt)

Bra du er fornøyd med tv benken ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Forøvrig litt ironisk når man med TVer til 30-40K rakker ned på PC-brukere (for noen sider tilbake) fordi de har brukte 10k mer på sin gaming rigg kontra en Xbox. Digresjon vel og merke :p

Har aldr rakka ned kostnaden av en Pc rigg... bare bruken som for min del virker helt på tryne.

Bruken? På hvilken måte da?

Lenke til kommentar

 

 

Forøvrig litt ironisk når man med TVer til 30-40K rakker ned på PC-brukere (for noen sider tilbake) fordi de har brukte 10k mer på sin gaming rigg kontra en Xbox. Digresjon vel og merke :p

Har aldr rakka ned kostnaden av en Pc rigg... bare bruken som for min del virker helt på tryne.

Bruken? På hvilken måte da?

20k pluss på en PC og ødlegge bilder fra spill med en lite lcd monitor uten kontrast eller sort nivå...

Jøss det er knall logisk ..... det er en verden som jeg ikke vil bli endel av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Kommer det noen kule "exclusives" til Xbox? Det står at Sea of Thieves lages av legendariske Rare Studios, men er det de samme folka bak Banjo & Kazooi, DK og Goldeneye som jobber med Sea of Thieves?

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Ifølge VG tech 

 

Wolfenstein 2 "The Xbox One version uses a dynamic resolution ranging between 1000x800 and 1420x800. The Xbox One X version uses a dynamic resolution ranging between 2688x1512 and 3840x2160. Pixel counts of 3840x2160 seem to be rare on the Xbox One X."

 

Cod WWII "The Xbox One version uses a dynamic resolution with the native resolution ranging from 800x900 to 1600x900. Some of the more demanding cutscenes on Xbox One appear to render at 1600x900 without any dynamic resolution scaling. The Xbox One X version uses a dynamic resolution with the native resolution ranging from 1920x2160 to 3840x2160. Edit: A count lower than this was found in the region of 1430x2160."

 

FF15 High mode. "The PS4 Pro version uses checkerboard rendering and a dynamic resolution with the lowest pixel count found being approximately 2630x1480 and the highest pixel count found being 3360x1890. This is downsampled when outputting at 1080p. The Xbox One X version uses a dynamic resolution with the lowest pixel count found being approximately 2420x1360 and the highest pixel count found being 3200x1800. The Xbox One X version does not appear to use checkerboard rendering." Spillet har mye bedre frametimes på X

Lenke til kommentar

Singles Day rabatt hos komplett i dag

 

Få 500,- i rabatt når du handler for 2.500,- eller mer ved å oppgi rabattkoden i handlevognen:

SinglesDay500

 

Få 1.000,- i rabatt når du handler for 5.000,- eller mer ved å oppgi rabattkoden i handlevognen:

SinglesDay1000

 

Få 2.000,- i rabatt når du handler for 10.000 kr eller mer ved å oppgi rabattkoden i handlevognen:

SinglesDay2000

 

Da får man en One X til 4000 da :) Men de har bare bundler med en kontroller eller spill i tillegg nå av en eller annen grunn.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Forøvrig litt ironisk når man med TVer til 30-40K rakker ned på PC-brukere (for noen sider tilbake) fordi de har brukte 10k mer på sin gaming rigg kontra en Xbox. Digresjon vel og merke :p

Har aldr rakka ned kostnaden av en Pc rigg... bare bruken som for min del virker helt på tryne.

 

Bruken? På hvilken måte da?

 

20k pluss på en PC og ødlegge bilder fra spill med en lite lcd monitor uten kontrast eller sort nivå...

Jøss det er knall logisk ..... det er en verden som jeg ikke vil bli endel av.

 

Men å bruke 40k på et gamingoppsett og ødelegge spillopplevelsen med sub 30 framerate er helt greit?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utfordring.
Har nå Xbox One S i stuen og One X på tv-rommet.
Min brukerkonto har kjøpt alle spillene.
Laget en familie barnekonto til jr.
Men han kan kun spille spillene på den Xbox-en som er satt som hjemme-konsoll.

Noen måte at han kan spille Minecraft, Forza 7 etc på begge konsollene med sin konto, uten at jeg må kjøpe titlene én gang til i hans navn?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Forøvrig litt ironisk når man med TVer til 30-40K rakker ned på PC-brukere (for noen sider tilbake) fordi de har brukte 10k mer på sin gaming rigg kontra en Xbox. Digresjon vel og merke :p

Har aldr rakka ned kostnaden av en Pc rigg... bare bruken som for min del virker helt på tryne.
Bruken? På hvilken måte da?
20k pluss på en PC og ødlegge bilder fra spill med en lite lcd monitor uten kontrast eller sort nivå...

Jøss det er knall logisk ..... det er en verden som jeg ikke vil bli endel av.

Men å bruke 40k på et gamingoppsett og ødelegge spillopplevelsen med sub 30 framerate er helt greit?

Dette tenker jeg også. Så lenge konsollene ikke har 60 fps som standard er ikke jeg villig til å bruke mye penger på det akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...