Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Har ikke oppdatert TVen på en stund, skal sjekke dette nå. Men utifra en test jeg leste i sta, så står det at den skulle kunne kjøre 4K 60Hz 4:4:4. HDR er visst bare 8-bit, så jeg får vel ikke HDR heller antar jeg. 

 

Hvilken TV har du, Larzen?

 

Ja se om det er en ny firmware. Krysse fingrene for at det enten er det eller at en er på vei. Jeg sitter med en Samsung KS7005.

 

 

Oppdaterte TVen og kikket samtidig litt mer rundt. Viste seg at under innstillingene på TVen så sto HDMI-utgangen min på "Standard". Denne skal visste stå på "Enhanced". Vips så har jeg 4K og 60Hz jeg også, og absolutt alt under "4K" i Xbox-menyen ble grønt, til og med HDR :D :D

 

Takk for hjelpen :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Oppdaterte TVen og kikket samtidig litt mer rundt. Viste seg at under innstillingene på TVen så sto HDMI-utgangen min på "Standard". Denne skal visste stå på "Enhanced". Vips så har jeg 4K og 60Hz jeg også, og absolutt alt under "4K" i Xbox-menyen ble grønt, til og med HDR :D :D

Takk for hjelpen :)

 

 

Ahhh! Så bra! Da er det jo bare å spille ivei  :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange timer med morro der :D

 

Er litt frista å gå for en slik Elite kontroller. Men jeg må jo si at den medfølgende kontrolleren er skikkelig god. Liker spesielt at dem har begynt med slik "grip" tekstur på undersiden.

Takker :)

 

Er jo altfor mye moro, over alt, hele tiden.. For ikke å snakke om den latterlig store backlog-en på Steam, så er det et tullete antall andre spill jeg mener at jeg skal komme meg igjennom også..

 

Tror jeg må vinne i Lotto, slutte i jobb og bli singel for å få dette til å gå rundt.. :hmm:

 

 

:)

Lenke til kommentar

 

 

Har ikke oppdatert TVen på en stund, skal sjekke dette nå. Men utifra en test jeg leste i sta, så står det at den skulle kunne kjøre 4K 60Hz 4:4:4. HDR er visst bare 8-bit, så jeg får vel ikke HDR heller antar jeg. 

 

Hvilken TV har du, Larzen?

 

Ja se om det er en ny firmware. Krysse fingrene for at det enten er det eller at en er på vei. Jeg sitter med en Samsung KS7005.

 

 

Oppdaterte TVen og kikket samtidig litt mer rundt. Viste seg at under innstillingene på TVen så sto HDMI-utgangen min på "Standard". Denne skal visste stå på "Enhanced". Vips så har jeg 4K og 60Hz jeg også, og absolutt alt under "4K" i Xbox-menyen ble grønt, til og med HDR :D :D

 

Takk for hjelpen :)

 

Har samme TV. Veldig glad at denne 2015 modellen har fått de oppdateringene den har. Den var ganske svak i input lag. Men er nå 31,7 ms ca i 4k60 også med HDR. Det er ikke så dårlig, ganske bra egentlig. Det står her at den har HDR 10 :) HDR ser iallefall veldig bra ut for meg i Forza 7, Ratchet and Clank, Shadow of War etc.

Mer detaljer om TV'n/Tver her http://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x850c

Lenke til kommentar

 

 

 

Har ikke oppdatert TVen på en stund, skal sjekke dette nå. Men utifra en test jeg leste i sta, så står det at den skulle kunne kjøre 4K 60Hz 4:4:4. HDR er visst bare 8-bit, så jeg får vel ikke HDR heller antar jeg. 

 

Hvilken TV har du, Larzen?

 

Ja se om det er en ny firmware. Krysse fingrene for at det enten er det eller at en er på vei. Jeg sitter med en Samsung KS7005.

 

 

Oppdaterte TVen og kikket samtidig litt mer rundt. Viste seg at under innstillingene på TVen så sto HDMI-utgangen min på "Standard". Denne skal visste stå på "Enhanced". Vips så har jeg 4K og 60Hz jeg også, og absolutt alt under "4K" i Xbox-menyen ble grønt, til og med HDR :D :D

 

Takk for hjelpen :)

 

Har samme TV. Veldig glad at denne 2015 modellen har fått de oppdateringene den har. Den var ganske svak i input lag. Men er nå 31,7 ms ca i 4k60 også med HDR. Det er ikke så dårlig, ganske bra egentlig. Det står her at den har HDR 10 :) HDR ser iallefall veldig bra ut for meg i Forza 7, Ratchet and Clank, Shadow of War etc.

Mer detaljer om TV'n/Tver her http://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x850c

 

Er dette samme TVen? Min heter X8505C  :hmm:

Lenke til kommentar

Ja :p

 

Oppfølging til den Xbox One X Project Scorpio som jeg bestilte på cdon. Da har jeg fått sporing så den gikk gjennom. Ser ut som at prisen på kr. 3.990,- blir stående også. Hadde flaks der! Hadde egentlig ikke planer om Xbox One X, men siden jeg kom over denne så ble det impulskjøp :-p

 

Når man får Scorpio Ed. til samme pris som Pro til lansering i fjor, så vet man at man har gjort et meget godt kjøp hardware-messig :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler seg ikke «lurt» som med en Ps pro :D ....

 

Hehe, fanboy tendensene stikker dypt på deg altså samco. Et uendelig gnål...  :rofl:

 

For dem av dere som vil se hva PS4Pro virkelig er i stand til så last ned den største fila ifra DigitalFoundry og kom tilbake hit etterpå å si dere ble skuffet. (kopier til en USB brikke og se på TV)

 

EDIT: Jeg går utifra det går ann å poste dette uten at noen fanboys får fnatt og rapporterer. Om en moderator tar tak i det så er det jo bare å pakke samens og bevege seg til andre plasser hvor en kan diskutere begge deler. 

 

Og med det så mener jeg ikke vi skal diskutere ut å inn PS4Pro vs X. Dette er først og fremst en Xbox tråd.

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...