Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Ahhhh Sony for noen Nisser.... igjen

Sony A1 Oleden blir kansellert mandagen.... herregud er det mulig...

Tvn klarer ikke å skille mellom kalibrert SD og HDR på samme HDMI ingang ...

Må ha SD på en HDMI og HDR på en annen HDMI .

Det er uaktuelt for min del å skifte hdmi kabler back n forth mellom Bluray og Ultra HD Bluray.

Det som irriterer meg ved Sony at altid klarer de å kløne til noe om der er fra en tv til pro...

Amatører...

 

 Info om det.?

Litt klønete system men er vist kun målbart mot human eyes.... A1 bruker kalibrert SD fargerom som basis for DCI P3 i HDR på samme hdmi. For Max ut av HDR eller SD må tv kalibrert seperat på 2 HDMi inganger.

Tok kontakt med min guru som forklarte litt nærmer om hva A1 gjør mot Phillips og LG Oled

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navigerte rundt i menyene og plutselig blir bildet sort.... Mye små bugs ute å går over hele linja virker det som. Eller i dette tillfellet så håper jeg det og at det ikke er enda en hardware fadese på vei da jeg har lest det skje for andre også. Men da har hele maskinen daua. Min er oppe å går igjen etter en reboot.

 

Dette er garantert software feil ifra Ubisoft. Men når jeg tar bilde i Assassin's Creed Origins og spillet skal lagre bilde på kartet. Så går det 2-5 sekunder så blir jeg kasta helt ut av spillet....skjer for andre?

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at den lyden som kommer når Forza 7 teller opp kredittene, (tikke tikke tikke tikk.....) går i loop.
Og lyden blir værende der gjennom neste race og det jeg gjør. For å bli kvitt lyden, må jeg avslutte løp, gå helt ut i hovedmenyen, vekk fra pokalveggen. Da slutter lyden.
Hadde ikke dette problemet på One S, men det skjer jevnlig nå på min One X.

Lenke til kommentar

Er Xbox One S med Shadow of War og CoD WWII til 2222,- en god deal?

 

Hvordan funker det med å spille 360 spill på Xbox One X? Har 30 spill og noen av de kunne jeg tenkt meg å spille igjen (Nier spesielt), men min gamle 360 lager mer støy enn en F16 så orker aldri å spille med den lenger.

 

gå på Elkjøp.no se på Xbox one s med assassin`s Creed til 1990 kr så kan du legge til fifa 18 eller cod ww2 til for kr 0.

​assassin`s Creed synses jeg var mye bedre en shadow of war

Endret av ingeplinge
Lenke til kommentar

Har bare skjedd en gang. Men etter å ha lest det er hva som har skjedd når endel og da spesielt Scorpio utgaver har daua. Så er jeg litt skeptisk nå...

 

Men Scorpio edition er vel nøyaktig samme konsoll som vanlig edition bare med en spraypaint job og noe grønn tekst? Har vanskelig for å tro de ikke kom av nøyaktig samme rullebånd og samme produksjonsmetode. Er kanskje flere Scorpios der ute for øyeblikket enn vanlig edition og det er derfor man hører at disse svikter oftere.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Jeg sliter med at den lyden som kommer når Forza 7 teller opp kredittene, (tikke tikke tikke tikk.....) går i loop.

Og lyden blir værende der gjennom neste race og det jeg gjør. For å bli kvitt lyden, må jeg avslutte løp, gå helt ut i hovedmenyen, vekk fra pokalveggen. Da slutter lyden.

Hadde ikke dette problemet på One S, men det skjer jevnlig nå på min One X.

Kan rapportere om at dette er et jevnlig problem på PC utgaven og.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med at den lyden som kommer når Forza 7 teller opp kredittene, (tikke tikke tikke tikk.....) går i loop.

Og lyden blir værende der gjennom neste race og det jeg gjør. For å bli kvitt lyden, må jeg avslutte løp, gå helt ut i hovedmenyen, vekk fra pokalveggen. Da slutter lyden.

Hadde ikke dette problemet på One S, men det skjer jevnlig nå på min One X.

Skjer ofte her og. Trodde først det var kjøleskapet mitt som laget lyden :p

Kommer fix snart får man håpe.

 

Men hva slags spill burde man kjøpe for å bli "mind blown" av denne konsollen? Forza er jo nydelig men blir litt lei ren racing i lengden.

Skulle kjøpe nye COD men så så jeg at campaign bare varte i 6 timer så følte ikke det var verdt pengene da.

Gears of war har jeg aldri hatt sansen for.. heller ikke Halo..

 

Quantum Break er jo billig nå, og kansje en tittel man må gå for?

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

 

Men Scorpio edition er vel nøyaktig samme konsoll som vanlig edition bare med en spraypaint job og noe grønn tekst? Har vanskelig for å tro de ikke kom av nøyaktig samme rullebånd og samme produksjonsmetode. Er kanskje flere Scorpios der ute for øyeblikket enn vanlig edition og det er derfor man hører at disse svikter oftere.

 

 

Ja helt like maskin sett bort ifra plast dekselet. Men det kan jo være en batch av dem som har en høyere % feil. Uansett alt for tidlig å si noe om det. 

Lenke til kommentar

Kan man teste natt racing i Forza 7 demoen? Digital foundry kom ut med nye TV-anbefalinger isted. Mener han ene sa at billigere 4K HDR Tv sliter med riktig og bra HDR. Mulig HDR på Tv vi har ikke gjør det bra i mørket.  

 

Ikke som jeg veit.

Mye mulig, TVene vi har var jo de tidlige TVene med HDR, så de nyere er jo sikkert mye bedre uten at jeg har dekning for å si dette, men ting går jo fremover, og det er jo allerede to år siden vi kjøpte TV

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...