Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ja, er fra sofaen jeg hører det, relativt stor kontrast til den original Xbone maskina jeg hadde som så og si aldri lagde noe støy annet enn når den innstallerte spill fra disk. Spørs om jeg bare får se om jeg kan få sendt den inn. Prøvd å ha den både liggende og stående på foten som fulgte med, men får den samme uregelmessige støyen. Foruten det tilfellet så er den så godt som lydløs for meg også, så har følelsen av at det er noe manglende med kjøleløsning på min som for den til å begynne og overopphete seg relativt ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men noe sier meg at det i hvetfall er litt bedre enn det var?  

 

 

Ja det er mye bedre. Og det er jo forøvrig ikke et problem slik det er nå heller. Men det er mye in i en meny så videre og videre. Hoppe tilbake et par ganger osv osv.. En overlever det og jeg har jo blitt forholdsvis vandt til det på disse dagene jeg har hatt X. Men det føles rotete...spesielt når det er Microsoft vi snakker om her. Dem burde jo være mestere med GUI navigering med all den erfaringen dem har med Windows.

Lenke til kommentar

Er det virkelig ikke noe valgmulighet på X til å velge kvalitet på din stream? Hva er det her for noe greier a? Prøvde å finne info på Mixer som er jo Microsoft sin satsning på streaming. Og det er jo bare masse kinesiske poster der slik...

 

Blir helt oppgitt jeg..

How can I adjust the resolution/bitrate/FPS of my Xbox stream?

 

Currently there is no way for the user to adjust these settings. Mixer will automatically adjust this based on your current network connection. If your connection get worse or better, the stream will adjust accordingly.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Må jeg overføre spill/savegames/bruker fra gammel Xbox One over til Xbox One X eller kan jeg bare logge inn med samme bruker og laste ned spillene på nytt og laste ned savegames fra skyen?

Bare å laste ned på nytt, men går selvfølgelig raskere hvis du overfører til ekstern disk. Savefiler vil bli synkronisert første gang du starter spillet på den nye konsollen

Lenke til kommentar

 

Kjapt spørsmål. Må jeg overføre spill/savegames/bruker fra gammel Xbox One over til Xbox One X eller kan jeg bare logge inn med samme bruker og laste ned spillene på nytt og laste ned savegames fra skyen?

Bare å laste ned på nytt, men går selvfølgelig raskere hvis du overfører til ekstern disk. Savefiler vil bli synkronisert første gang du starter spillet på den nye konsollen

 

 

Ok. Har ikke en tom disk til det formålet. Og orker ikke å flytte og bytte på eksisterende disk bare for dette. Så da er det "lettere" for meg å bare laste ned på nytt. Men da fikk jeg svar :)

Lenke til kommentar

 

How can I adjust the resolution/bitrate/FPS of my Xbox stream?

 

Currently there is no way for the user to adjust these settings. Mixer will automatically adjust this based on your current network connection. If your connection get worse or better, the stream will adjust accordingly.

 

 

Ok, da er det noe som er på tryne ihvertfall da jeg har fiber.. Takk for info :)

Lenke til kommentar

Utfordring.

Har nå Xbox One S i stuen og One X på tv-rommet.

Min brukerkonto har kjøpt alle spillene.

Laget en familie barnekonto til jr.

Men han kan kun spille spillene på den Xbox-en som er satt som hjemme-konsoll.

 

Noen måte at han kan spille Minecraft, Forza 7 etc på begge konsollene med sin konto, uten at jeg må kjøpe titlene én gang til i hans navn?

Dette er uproblematisk på min Xbox. Der spiller jeg de samme digitale titlene fordelt over forskjellige brukerkontoer.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Må jeg overføre spill/savegames/bruker fra gammel Xbox One over til Xbox One X eller kan jeg bare logge inn med samme bruker og laste ned spillene på nytt og laste ned savegames fra skyen?

Savegames synkroniseres automatisk.

Spill kan du overføre via nettverk. Bare slå på den gamle boksen og velg å laste over spill fra nettverk på den nye.

Lenke til kommentar

Hvordan er viftestøyen for folk forresten? Har egentlig bare spilt AC: O sålangt, men vifta spinner opp i en 2-3 sekunder om gangen relativt ofte. Andre som har noe lignende?

 

Samme problemet som det her, dog jeg vil ikke si at den spinner opp til 110% akkurat

 

https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/7bhubw/xbox_one_x_scorpio_editions_fan_gets_loud_every/

 

Lurer litt på om jeg bare burde sende den inn først som sist, har jo helst lyst til å beholde en Scorpio Edition også så...

 

(Min står oppå en tv-benk med masse rom rundt også, så skal ikke være noe med at den ikke får nok luftgjennomgang)

 

Som en liten oppdatering på min egen post her, prøvd litt Battlefront 2 nå også, får den samme 2-3 sekunders spinninga av vifta her også, dog virker som litt sjeldnere enn under AC: O, så kan virke som noen, min inkludert, har problemer med kjølinga. Maskina funker forsåvidt greit, bare irriterende med den viftesusen som kommer med, relativt ofte, små mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...