Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ahhhh Sony for noen Nisser.... igjen

Sony A1 Oleden blir kansellert mandagen.... herregud er det mulig...

 

Tvn klarer ikke å skille mellom kalibrert SD og HDR på samme HDMI ingang ...

Må ha SD på en HDMI og HDR på en annen HDMI .

 

Det er uaktuelt for min del å skifte hdmi kabler back n forth mellom Bluray og Ultra HD Bluray.

 

Det som irriterer meg ved Sony at altid klarer de å kløne til noe om der er fra en tv til pro...

Amatører...

Endret av samco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er viftestøyen for folk forresten? Har egentlig bare spilt AC: O sålangt, men vifta spinner opp i en 2-3 sekunder om gangen relativt ofte. Andre som har noe lignende?

 

Lurer litt på om jeg bare burde sende den inn først som sist, har jo helst lyst til å beholde en Scorpio Edition også så...

 

Da ville jeg kontaktet Microsoft mandag.

Er jo lov å håpe de har holdt noen Scorpio-er tilbake for bytte av eventuelle som er levert med feil på.

Og da handler det om å få byttet sin før de går tom for Scoprio.

Bare gjør det helt klart for dem at du kun ønsker bytte til tilsvarende Scorpio, eller reparasjon av din Scorpio.

Lenke til kommentar

Ahhhh Sony for noen Nisser.... igjen

Sony A1 Oleden blir kansellert mandagen.... herregud er det mulig...

 

Tvn klarer ikke å skille mellom kalibrert SD og HDR på samme HDMI ingang ...

Må ha SD på en HDMI og HDR på en annen HDMI .

 

Det er uaktuelt for min del å skifte hdmi kabler back n forth mellom Bluray og Ultra HD Bluray.

 

Det som irriterer meg ved Sony at altid klarer de å kløne til noe om der er fra en tv til pro...

Amatører...

 Info om det.?

Lenke til kommentar

 

Hvordan er viftestøyen for folk forresten? Har egentlig bare spilt AC: O sålangt, men vifta spinner opp i en 2-3 sekunder om gangen relativt ofte. Andre som har noe lignende?

 

Lurer litt på om jeg bare burde sende den inn først som sist, har jo helst lyst til å beholde en Scorpio Edition også så...

 

Da ville jeg kontaktet Microsoft mandag.

Er jo lov å håpe de har holdt noen Scorpio-er tilbake for bytte av eventuelle som er levert med feil på.

Og da handler det om å få byttet sin før de går tom for Scoprio.

Bare gjør det helt klart for dem at du kun ønsker bytte til tilsvarende Scorpio, eller reparasjon av din Scorpio.

Jepp, det jeg tenker å gjøre, høres ut som de få rapportene jeg har sett at det hovedsaklig er Scorpio maskiner det skjer med, så sannsynligvis karma fordi jeg aldri opplevde RRoD :p

 

Og som det ellers ble skrevet her, skulle ikke forundre meg at det er noe galt med kjølepastaen som er årsaken

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Er "Cuphead" alene en god grunn for å kjøpe Xbox OneX?  

Vet ikke sorry, men er ikke det spillet veldig vanskelig da.

 

 

Det er en stor del av det som er gøy med spillinga, a sense of achivement.

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Vil X1X spill vises i HDR på One S? Eller vil det ikke være noen forskjell mellom den og original one når det kommer til de?

Xbox one S støtter HDR, så spill som har HDR vil vises med HDR. Når det er sagt, ikke alle spill som er forbedret for X1X har HDR. Og ikke alle spill som har HDR har noe mer på X1X.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Er Xbox One S med Shadow of War og CoD WWII til 2222,- en god deal?

 

Hvordan funker det med å spille 360 spill på Xbox One X? Har 30 spill og noen av de kunne jeg tenkt meg å spille igjen (Nier spesielt), men min gamle 360 lager mer støy enn en F16 så orker aldri å spille med den lenger.

https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility/available-games

 

liste over alle spill som xbox one har bakoverkompatibilitet med.

Lenke til kommentar

Er Xbox One S med Shadow of War og CoD WWII til 2222,- en god deal?

 

Hvordan funker det med å spille 360 spill på Xbox One X? Har 30 spill og noen av de kunne jeg tenkt meg å spille igjen (Nier spesielt), men min gamle 360 lager mer støy enn en F16 så orker aldri å spille med den lenger.

Vel, CD-on solgte Xbox One S med de to spillene for 1.999,- for bare 2 uker siden.

Så er en viss mulighet for at black friday kommer til å tilby noe lignende.

Men klart vert å bruke 223,- ekstra for å komme i gang nå, istedet for å vente 2 uker.

 

Nattracing i Forza 7 er pain, ser nesten ingenting. HDR som er synderen her?

Høres ut som du har black crush. Og dermed feil på innstillingene i tv-en din.

Har nettopp kjørt en serie natt-race, og det fungerer utmerket.

Dog verdt å nevne at lysene på f.eks den Polaris ATV-en er crap, og det finnes andre biler med mye bedre lys.

Men det går fint å skille vei og natur selv på nattrace med HDR. Gitt at tv er riktig innstilt. Ellers vil den skru kraftig ned og du mister mye detaljer i mørket.

Lenke til kommentar

Er Xbox One S med Shadow of War og CoD WWII til 2222,- en god deal?

 

Hvordan funker det med å spille 360 spill på Xbox One X? Har 30 spill og noen av de kunne jeg tenkt meg å spille igjen (Nier spesielt), men min gamle 360 lager mer støy enn en F16 så orker aldri å spille med den lenger.

 

Som du ser på listen Evil-Duck postet, så er ikke Nier der. Så foreløpig er det bare X360 som er alternativet på det spillet. Man kan gå her og stemme på titler man ønsker bakoverkompatibilitet på. Men Nier ser ut til å være langt nede på listen. Og om utvikler/utgiver planlegger en "Enhanced" edition uansett. Så blir det enda mindre sjanse for å få den inn på bakover kompatibilitets listen..

 

Ellers er det slik at de fleste X360 spillene som er på listen går enda bedre på XBox One, enn det gjorde på X360. Og det er gjerne også noen grafiske forbedringer på titlene som følge av at spillene faktisk blir rendret på høyere oppløsning enn originalt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...