Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ingen pruting bare en fast kunde

Du må gjerne prøve, men jeg har mine tvil.
Har gjort det i 2016 så .... ingen tvil bare fakta
Man har større marginer på TVer, hvitevarer og tilbehør. Ikke konsoller.

Det er ikke poenget med diskusjonen men at man ikke trenger DnB kortet...

Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at hvermannsen kan komme inn i hvilken som helst Power butikk, eller på nettbutikken forsåvidt og kreve 20% av prisen uten DNB-dealen når som helst til hva som helst.

 

Har mer troen på å forholde seg til DNB-dealen altså.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hørtes helt på trynet ut. Joda det går alltids an å prøve å prute på alle varer men prosentrabatten varierer noe jævlig fra produkt til produkt og merke til merke. MasterCard dealen med 20% rabatt kan man bare drite i utenom den faktiske kampanjeperioden da tilbudet ikke vil være aktivt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler som Power ansatt, har jeg en plikt å blande meg i denne diskusjonen ? Dnb Kampanjen er en kampanje som gir alle kunder som bruker et DNB master card i vår nettbutikk/fysisk butikk, får 20%rabatt. Noen butikker følger ikke reglene, men dette tilbude gjelder ikke rabaterte varer, men noen butikker liker å gi tilbude på alt mulig. Når det kommer til kunde dealer, ifølge oled tvn som ble nevnt tidligere, Dette kan være en rabatt som er gitt til kunde for å prismatche andre tver som er et mye større tap, enn tilbude du fikk. Dnb tilbude skal nokk være mulig å benytte seg av,i Nettbutikken til Power, for å få handlet seg xbox one x. Rabatt som eventuelt er gidd fra andre butikker skal dokumenteres skriftelig for å få prismatch. Holder ikke med å komme luskende fra en annen butikk, å si at jeg fikk xbox one x til 4000kr, på andre siden av gata, dette må dokumenteres ? Men jeg vet ikke hvilken selger du har handla med, som kan gi så gode priser på oled tver vi ikke tjener flisa på. På Power driver vi butikk, ikke frelsesarme ?

Endret av Matsern117
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har dere noen tanker om hvilke spill dere ønsker å se på original Xbox BC? Det første 3 titlene som faller inn i hodet mitt er TimeSplitters 2 & 3 og Turok Evolution, men listen er mye lengre. Men disse 3 spillene altså har jævlig awesome single og multiplayer alle sammen :D Desverre så støtter Xbox BC kun system link og local coop, men tror jeg hadde dødd av glede om de addet online matchmaking etterhvert også!

Lenke til kommentar

Har dere noen tanker om hvilke spill dere ønsker å se på original Xbox BC? Det første 3 titlene som faller inn i hodet mitt er TimeSplitters 2 & 3 og Turok Evolution, men listen er mye lengre. Men disse 3 spillene altså har jævlig awesome single og multiplayer alle sammen :D Desverre så støtter Xbox BC kun system link og local coop, men tror jeg hadde dødd av glede om de addet online matchmaking etterhvert også!

Yager og Quantum Redshift hadde vært fint å spille igjen. 

Lenke til kommentar

Hah, Quantum Redshift ja! Jeg eide aldri spillet selv men mitt første møte med Xbox konsoll noen sinne var i en butikk på Moa i Ålesund og der stod dette på som demo, så det er det første spillet jeg noen gang spilte på en Xbox. Husker jeg var rimelig amazed av både grafikken og hastigheten den gangen da mitt eneste racingspill på den tiden til sammenligning var Mario kart 64 :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Trur for alle andre enn Samco så er det nok veldig lurt å ha et DNB mastercard når det er mastercard kampanje. Rusle inn i butikk å forvente 20% rabatt funker særdeles generelt sett i 2017, selv om det er fult mye og gjøre gode deals uten mastercard alle dager hele året så er det ingen garanti for dette. 

Lenke til kommentar

Føler som Power ansatt, har jeg en plikt å blande meg i denne diskusjonen ? Dnb Kampanjen er en kampanje som gir alle kunder som bruker et DNB master card i vår nettbutikk/fysisk butikk, får 20%rabatt. Noen butikker følger ikke reglene, men dette tilbude gjelder ikke rabaterte varer, men noen butikker liker å gi tilbude på alt mulig. Når det kommer til kunde dealer, ifølge oled tvn som ble nevnt tidligere, Dette kan være en rabatt som er gitt til kunde for å prismatche andre tver som er et mye større tap, enn tilbude du fikk. Dnb tilbude skal nokk være mulig å benytte seg av,i Nettbutikken til Power, for å få handlet seg xbox one x. Rabatt som eventuelt er gidd fra andre butikker skal dokumenteres skriftelig for å få prismatch. Holder ikke med å komme luskende fra en annen butikk, å si at jeg fikk xbox one x til 4000kr, på andre siden av gata, dette må dokumenteres ? Men jeg vet ikke hvilken selger du har handla med, som kan gi så gode priser på oled tver vi ikke tjener flisa på. På Power driver vi butikk, ikke frelsesarme ?

Dette er bare tull, en god kremmer kan fint slå av noen tusenlapper her og der for å få til en god pakkepris på større salg, eller for å bli kvitt lagerrester. Det må ikke være ren PM.

 

Det er mange faktorer man kan ordne seg rabatter på. Abo/tjenester/pakkepris/PM. En Xbox One X alene vil ikke gi en eneste krone rabatt.

Lenke til kommentar

 

Føler som Power ansatt, har jeg en plikt å blande meg i denne diskusjonen ? Dnb Kampanjen er en kampanje som gir alle kunder som bruker et DNB master card i vår nettbutikk/fysisk butikk, får 20%rabatt. Noen butikker følger ikke reglene, men dette tilbude gjelder ikke rabaterte varer, men noen butikker liker å gi tilbude på alt mulig. Når det kommer til kunde dealer, ifølge oled tvn som ble nevnt tidligere, Dette kan være en rabatt som er gitt til kunde for å prismatche andre tver som er et mye større tap, enn tilbude du fikk. Dnb tilbude skal nokk være mulig å benytte seg av,i Nettbutikken til Power, for å få handlet seg xbox one x. Rabatt som eventuelt er gidd fra andre butikker skal dokumenteres skriftelig for å få prismatch. Holder ikke med å komme luskende fra en annen butikk, å si at jeg fikk xbox one x til 4000kr, på andre siden av gata, dette må dokumenteres ? Men jeg vet ikke hvilken selger du har handla med, som kan gi så gode priser på oled tver vi ikke tjener flisa på. På Power driver vi butikk, ikke frelsesarme ?

Dette er bare tull, en god kremmer kan fint slå av noen tusenlapper her og der for å få til en god pakkepris på større salg, eller for å bli kvitt lagerrester. Det må ikke være ren PM.

 

Det er mange faktorer man kan ordne seg rabatter på. Abo/tjenester/pakkepris/PM. En Xbox One X alene vil ikke gi en eneste krone rabatt.

stemmer det også ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...