Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Xboxen min i går, synkronisererete en del  data for Fallout 4 dere, er grunnen mange save i spillet jeg jeg slett mye for å få plass til quantum break. for nå frister det å spille Fallout 4 igjen da. :green:  :green:

 

 hæ?

Lenke til kommentar

 

Xboxen min i går, synkronisererete en del  data for Fallout 4 dere, er grunnen mange save i spillet jeg jeg slett mye for å få plass til quantum break. for nå frister det å spille Fallout 4 igjen da. :green:  :green:

 

 hæ?

 

Det jeg mente er at Xbox One i går synkronisererete en del  data for fallout 4, for jeg slettet spill å save i Xbox One for å få plass til quantum break.

post-281153-0-32814800-1460202080_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

Etter å ha spilt ferdig Quantum Break må jeg si jeg er fornøyd! Tror jeg brukte ca. 8 timer. Men de gikk fort.. 

Er det 8 timer inklusive å se "tv-serie", eller 8 timer bare i selve spillsituasjon?

 

Jeg brukte i underkant av 14 timer på spillet. Det var med alle collectibles og achivements bortsett fra å runde spillet på hard. 1 time og 20 minutter av disse var vel tv-serien.

Lenke til kommentar

P.S. Jeg fikk kode til Alan Wake's American Nightmare før QB kom til nedlastning. Men har fortsatt ikke fått selve Alan Wake. Har jeg misforstått noe? Skulle ikke selve spillet følge med?

 

 

Misforsto jeg også. Ikke original-spillet, bare American Nightmare. Selve spillet koster 149 i storen..

 

Får sjekke finn.no etter billige 360 versjoner.

 

Hvor bestilte dere? Slik jeg har forstått det skal vi få kode til  Alan Wake 7-10 dager etter utgivelsen av QB, men jeg har ikke sett noe til American Nightmare kode.. Har ikke spilt det så skulle gjerne hatt en :) Kjøpte på US marketplace, men burde være det samme i den norske..

Lenke til kommentar

 

Misforsto jeg også. Ikke original-spillet, bare American Nightmare. Selve spillet koster 149 i storen..

Får sjekke finn.no etter billige 360 versjoner.

Ifølge dette bør spillet følge med syns jeg...

 

f2396968b5922aafc78d672084978991_zpsq7ez

 

Skal få med Alan Wake og begge dlc pakkene uansett om du kjøper fysisk eller digitalt

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i Xbox 360 i disse dager? Orker ikke vente på skate 3 til xbone lenger, så kjøper heller en 360!! Noen som vet om gamestop fortsatt selger brukte til ca 600,- eller hva det var..

Sjekk på kjøp og salg grupper på facebook.

Ser ofte folk som rydder i skapet og nermest gir bort slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...