Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Blir jeg bannet fra xbox live hvis jeg setter i quantum breakdance i xbox en dere

Nei. Men kan hende du ikke får startet det.
Ingen spill, med mindre kanskje et fåtall MMO er designet slik.

Halo 5 var slik.

 

 

Jeg installerte Halo 5 i frakoblet modus, og enspillerdelen fungerte helt fint. Ustabile online-servere som ikke fungerer og multiplayer er noe helt annet.  

Endret av Windoge
Lenke til kommentar

Jeg installerte Halo 5 i frakoblet modus, og enspillerdelen fungerte helt fint. Ustabile online-servere som ikke fungerer og multiplayer er noe helt annet.

For de av oss som la det inn online fikk ikke spilt det. Da var det veldig finurlig at med en gang klokken slo releasedatoen så virket det. Men man må mene hva man vil.

Lenke til kommentar

Jeg installerte Quantum Break i frakoblet modus så det gikk greit spille det, å fy faen for et spill, dere kan glede dere. :dribble: 

Jeg skjønner ikke hvorfor dere driver å styrer med frakoblet modus. MS kommer ikke til å straffe dere for at dere har fått levert et produkt på døren og så bruker det på konsollen deres. Halo MC collection ble sendt ut en uke for tidlig fra komplett. Ingen som fikk problemer med det. Har du fått spillet på disk så er det bare å spille i vei. Det sitter masse folk nå og spiller Dark souls 3, og det er enda 10 dager til offisiell release. 

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

No teasing! Få, men lange dager igjen for oss andre :(

Jeg erter deg ikke da, plz neste gang kjøper du spillet hos gamezone da, du får spillet nesten alltid før release da. jeg har sett norske å svenske spillere, har du spillet allt?? det er fra 3 dager til 10 dager før det kommer ut da. :cool: gamezone sender ut spillene da di får spillene inn i butikken da. :green:

 

Jeg installerte Quantum Break i frakoblet modus så det gikk greit spille det, å fy faen for et spill, dere kan glede dere. :dribble: 

Jeg skjønner ikke hvorfor dere driver å styrer med frakoblet modus. MS kommer ikke til å straffe dere for at dere har fått levert et produkt på døren og så bruker det på konsollen deres. Halo MC collection ble sendt ut en uke for tidlig fra komplett. Ingen som fikk problemer med det. Har du fått spillet på disk så er det bare å spille i vei. Det sitter masse folk nå og spiller Dark souls 3, og det er enda 10 dager til offisiell release. 

 

Jeg har lest microsoft blokkerer brukere da hvis di spiller før release da, men det er vel online, å da ble jeg litt usikker måtte spørre dere her da. 

Lenke til kommentar

Høres usannsynlig ut, med mindre det er bevist at noen har jukset seg til det tidligere. Når spillanmeldere tester spill så logger de jo på online gjerne 7dager++ før. Hvordan vet de hvem som har spillet "lovlig" og hvem som ikke har det? Og som sagt tidligere er det jo leverandørenes ansvar så lenge kunden har anskaffet seg produktet på en vanlig måte.

Den største risikoen med å være online er vel at den kobler opp mot MS/Remedy og dobbeltsjekker release-datoen opp mot datoen på konsollen og da sier at man må vente. Slik beskjed som jeg får opp når jeg prøver å starte mitt forhåndsinstallerte QB :(

 

 

 

 

No teasing! Få, men lange dager igjen for oss andre  :(

Jeg erter deg ikke da, plz neste gang kjøper du spillet hos gamezone da, du får spillet nesten alltid før release da. jeg har sett norske å svenske spillere, har du spillet allt?? det er fra 3 dager til 10 dager før det kommer ut da.  :cool: gamezone sender ut spillene da di får spillene inn i butikken da.  :green:

 

 

 

 

Burde nesten kjøpe slike spill fysisk slik at man kan selge det videre når man er ferdig. Men jeg er en sucker for digitale spill slik at jeg slipper å ha masse plater og cover liggende.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Jeg tror det er noe råttent i fysiske kopier. Digitale kopier er ikke fornuftig priset. Av og til er det mange ganger dyrere. Det til tross for praktiske fordeler og fjerning av bruktmarkedet som spillbransjen gjerne vil bli kvitt.

 

Det er noe bak her som pusher sine interesser. Har kjeder som selger dataspill så mye makt at de dikterer salg av digitale spill?

 

Hadde digitale kopier kostet det samme som i butikken så hadde fysiske kopier dødd på stedet. Hvem kjøper cder i dag?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...