Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qb er så oppskrytt. 6/10

 

Kommer helt an på hva du leser ut av skryten og forventningene du har til spillet. Jeg får akkurat det jeg forventer, og er i grunn kjempefornøyd. Føler ikke at det er oppskrytt.

 

Ferdig med Akt 4 nå, og foreløpig vil jeg si det er en 9/10. Den siste karakteren på skalaen får den ikke da jeg synes selve skytingen kan føles litt tynn ut av og til, selv om kreftene er veldig kule å bruke. Vet ikke om det finnes et slikt New Game+ når man er ferdig første gang, men det håper jeg.

 

 

Og takk igjen for tipset om Elite Controller til Xbox one på tilbud. Spilt litt med den nå og er kjempefornøyd. Tar nok litt tid å venne seg til pads-ene under, men det kommer seg.

Lenke til kommentar

Har faktisk skrubbet kontrollen (forsiktig for å ikke få fuktighet inne i controlleren) et par ganger uten at det hjelper særlig. Hendene lukter ikke godt etter et par timer med Witcher 3. Virker som om gummien absorberer fuktighet - det er ikke bra. 

 

Har hatt controlleren siden i november og har spilt ganske flittig siden det - la først merke til det nå. Mest plagsomt at hendene stinker etter man har spilt. Er litt ekkelt.

 

Selvsagt er det et hardt liv å være konsollmann! :)

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt ferdig Quantum Break må jeg si jeg er fornøyd! Tror jeg brukte ca. 8 timer. Men de gikk fort.. Startet spillet på easy siden jeg ikke liker vanskelige spill lenger, men det var egentlig alt for lett. Skal jeg spille igjen kan jeg like godt starte på hard. Det fantes ikke motstand, de eneste gangene jeg døde var når jeg hoppet et sted jeg ikke skulle. Jeg anger ikke på kjøpet i alle fall.

 

For de som liker achievements, så fikk jeg 625 GS på første spilling. Burde kanskje vært mer, hadde jeg sett på hva det var før jeg startet.

 

P.S. Jeg fikk kode til Alan Wake's American Nightmare før QB kom til nedlastning. Men har fortsatt ikke fått selve Alan Wake. Har jeg misforstått noe? Skulle ikke selve spillet følge med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...