Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

EA Access vil være gratis på Xbox One fra 19-24 januar. Med andre ord har du da noen dager på å spille igjennom et (eller flere) av disse spillene gratis:

Battlefield 4
Battlefield Hardline
Dragon Age: Inquistion
FIFA 14
FIFA 15
Madden 15
Madden 25
NBA Live 15
NFS Rivals
NHL 15
Peggle 2
Plants vs Zombies Garden Warfare
Titanfall
UFC

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man også den vanlige rabatten hvis man kjøper kommende EA spill i EA Access spill denne perioden? Mener det var slik at man fikk rabatt på alle kommende EA-spill. Bare 10%, men alltid greit med noen ekstra kronker til gryn for en bug og en cola.

 

EDIT: Mulig jeg kom fram som mer gjerrig enn fun der. Beklager.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Får man også den vanlige rabatten hvis man kjøper kommende EA spill i EA Access spill denne perioden? Mener det var slik at man fikk rabatt på alle kommende EA-spill. Bare 10%, men alltid greit med noen ekstra kronker til gryn for en bug og en cola.

 

EDIT: Mulig jeg kom fram som mer gjerrig enn fun der. Beklager.

Nei du er ikke gjerrig der, for beste kameraten min er gjerrig knark delulx  :)

Lenke til kommentar

Noen som spiller Neverwinter på Xbox One? Spilte det på PC, men var ikke fornøyd, så la det fra meg, men så at det var på Xbox One og ble overrasket over hvor godt det funket. Er F2P, med microtransaksjoner så det synger etter, men er ikke et pay2win spill, er kun kosmetiske gjenstander osv...

Lenke til kommentar

bestilte meg Xbox live gold i dag. Skulle da være mulig og lagre spillklipp og skjermbilder til OneDrive. For det første får jeg bare lagret noen av bildene. resten får jeg bare meldingen "beklager, det valgte skjermklippet ble ikke lagret. prøv på nytt". For det andre finner jeg ikke de bildene jeg fikk lagret noe sted. Er det ikke mulig å få de til pc`n? Hva er da vitsen med det?

du finner filmer og bilder du lagrer så sider som :

http://xboxdvr.com/

http://xboxclips.com/

 

 

 

for og lagre di siste ca 30 sec dobbel trykker du på den hvite X'en og så på x .

vil du lagre lange klipp så må du ha xboxdvr som side snap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...