Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Synd, for Syndicate er virkelig det beste serien har hatt siden Brotherhood. Men nå er jeg av de sære som absolutt ikke likte Black Flag da, lenge siden jeg har skreket så mange banneord til et spill som når jeg prøvde å komme meg gjennom det :p

Brotherhood gav jeg opp, fenget ikke i hele tatt. Men lånte det heldigvis bare av en bekjent. Black Flag likte jeg, men det ble for langt det også. Så var helt herlig å bli ferdig med det. Er også grunnen til at jeg ikke er sulten på gameplayet der heller. Ingenting av Syndicate ser noe fristende ut heller sånn sett. Men AC er virkelig noe jeg blir mettet av da.

 

Så ja, er litt lei denne trenden også. Har aldri vært kjempefan av sjangeren, men de siste årene har jeg blitt litt mer mottagelig. Fullførte tom. GTA V også, men fy flate meg hvor lei eg var der også. Ikke mye spilleglede der de siste timene :p Var en del bedre å spille på PS4 riktignok.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske enig i det at det blir litt for mye open world spill, ja. Enda ikke fullført GTA5 eller Sunset Overdrive for den del fordi jeg var litt lei av den type spill da jeg fikk de. Heldigvis har jeg null interesse for Bethesda spillene da jeg finner de til å være de dølleste opplevelsene jeg noensinne har hatt, så i hvert fall noe jeg kan stryke vekk :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Gledet meg sikkelig til fallout 4, hadde spilt fallout 3 ihjel. Men før det så hadde jeg spilt witcher 3 ihjel. Klarte å spille fallout 4 i noen timer så måtte jeg spy, klarer bare ikke for mye greier. Witcher 3 tok årskvota av open world spill.

 

Tenkte jeg skulle kose meg med tomb rider, men det var faen meg open world det også, kom til området nr 2. Titta på kartet å skrudde av konsollen...

Lenke til kommentar

Skjønner den. Er skikkelig n00b, for å bruke det utrykket, i Fallout gameplay merker jeg. Ikke gidder jeg, eller har tid til å bygge opp settlements..prøvde en stund i Sanctuary men syns hele byggegreiene virker som om det bare ble kastet inn i siste liten i grunn. Å levle opp våpen og bygge på disse...nei fy faen. å plukke opp dritt etter dritt her og der..ikke faen om jeg gidder. Ikke er det behov for det heller. Klikker snart av allt junk og fitteri som ligger strødd i det spillet. Hver gang jeg tar motet til meg og står med en armor/weapon benk kjenner jeg at eg dør veldig mye inni meg med en gang bygge oversikten kommer opp.

 

MYE i Fallout jeg aldri vil gidde å bry meg med ser jeg. Det er rett og slett så mye, derfor jeg primært søker etter historiemodus i slike spill...men er lett og bli avsporet. Ja for og ikke glemme det open-world spillet satt i LOTR universet, kommer ikke på hva det heter...jælig fett spill! MEN så altfor mye å ta seg til at jeg ble helt matt. Prøver bare å glemme hvor lite jeg spillte der :p 

The Witcher kjøpte jeg på PC, skambillig. Men ble det spillt mer enn 5-6 timer? Nei..første feilen var at jeg kjøpte det på PC hvor knapt noen ting blir brukt eller spillt igjennom, med unntak av Homeworld remaken som kom, men det er hellig grunn! 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fallout 4 er en horder walking sim, neste genrasjon med kids blir hordere og jævlig gode til å plukke opp søppel

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Har laget det noe useriøse laget, Lame N00bie Player Assosiaton på Black Ops III. Vi er foreløpig hele to stykker, men har flere på gang, og håper selvsagt på å vokse til en global bevegelse, under navnet Lame Noobie Players Assosiation. 

 

Kravene til deg er at du ikke bryr deg veldig mye om du får juling av små drittunger som spiller for livet. Vi spiller for å ha det gøy, lunt og jovialt. Faktisk handler det mest om å samle flere som er ute etter akkurat dette, som kan spille sammen med jevne mellomrom. Det er også en tanke at det skal være litt voksen profil her, så du bør være en ganske moden 16-åring eller helst dobbelt så gammel... ;)

 

Har du e-sportambisjoner og tendenserer til å være en sånn wannabe sør-koreans pro-leaguer, da er ikke dette laget noe for deg. Liker du COD, og vil være på et lag uten noe spesielt press om leveling og sånt, da er du hjertelig velkommen. Legg meg til på Xbox Live, Sv4rted4uden, og bli med på morroa!

Endret av Svartedauden
Lenke til kommentar

Nydelig. Verken Life is strange eller Alien Isolation har lastet ned i bakgrunnen, selv om jeg satte det på for dagevis siden. Nå som PSN er gått i dass hadde det vært morro å ha liggende klar :p

 

 

Herrefred for noe greier. Nå funker ikke Live heller, hva faen er det som skjer i kveld :(

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå funker ikke nette hos meg. Har andre samme problem? Får ikke connecta til nette på pcen eller Xbox

 

Var visst feil med nett protokollene eller hva enn det skulle bety. Feilsøkte problemet på pcen så fikset pcen feilen. Vips så fungerte nette igjen på Xbox, pcen og mobilen. Merkelig at det bare skjedde ute av det blå.

Tar det tilbake. Løste problemet for 2 min. Nå går det ikke engang å feilsøke problemet.

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

Det som var merkelig var at konsollen såg ut til å være offline. Fikk noe kødd med Live tilkoblingen i går, og byttet fra kabel til WIFI, men ikke tilbake igjen. Når jeg slo på konsollen så virket det som om WIFI var *glemt på konsollen. Plugget i kabelen igjen og kjørte test, alt var gull.

 

Men slapp unna med å laste ned episode 1 på nytt, så får vi se når jeg fyrer opp episode 2 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...