Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg likte Collective mind sin løsning, men er jo begrenset lagring. 2,5" HDD får man jo ikke mer en 2TB lagring. Men vanlig ekstern HDD, så er det lommeboken som bestemmer størrelsen på disken. Eller så kan man jo også gjøre det billigere å kjøpe den Harddisken man selv ønsker, også bruke ekstern kabinett etter eget ønske. Muligheten er mange. Nyko data bank er jo en genial løsning, men fyttikatta og stygt det blir.

Lenke til kommentar

Endte opp med å skaffe meg GTA V på tilbud i går. Har hatt mye morro med det på forrige generasjon, så det var et greit valg til 50% avslag egentlig. Helt til i dag.

Starter story mode og stakkaren min bare står der. Kan ikke flytte han, få opp noen menyer eller bytte mellom FP/3P. Hard reset forsøkt. Prøver en reinstall nå. Noen andre med lignende problemer?

 

Edit: Til info vet jeg at håndkontrollen virker. Til alt annet.

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar

Endte opp med å skaffe meg GTA V på tilbud i går. Har hatt mye morro med det på forrige generasjon, så det var et greit valg til 50% avslag egentlig. Helt til i dag.

Starter story mode og stakkaren min bare står der. Kan ikke flytte han, få opp noen menyer eller bytte mellom FP/3P. Hard reset forsøkt. Prøver en reinstall nå. Noen andre med lignende problemer?

 

Edit: Til info vet jeg at håndkontrollen virker. Til alt annet.

Har opplevd dette når jeg har streamet til en windows pc, men brukt stikka koblet direkte til xboxen.

Løsninga ble å koble stikka direkte til pcen, for så å koble den fra igjen.

Men du streamer det kansje ikke?

Lenke til kommentar

 

Tror jeg har driti meg ut :p . Spiller the Witcher og er inni en hule, sverdet mitt er ødelagt så jeg gjør nesten ikke skade (har ikke repair kit) og jeg kan ikke gå ut igjen. Tror ikke jeg klarer å drepe neste utfordring. Må jeg bare starte hele spillet på nytt, eller finnes det en løsning? :(

Har du noen tidligere saves du kan gå tilbake til?

 

 

Hadde det! Har gått tilbake og brukt mer tid på å renske kartet for "alt" før jeg gikk videre i historien, går litt bedre nå :p

Lenke til kommentar

Da var jeg igjennom siste Tomb Raider, veldig godt spill! Men jeg sitter med følelsen av at jeg koste meg enda mer med det første altså. Flere som er litt av samme oppfatning?

 

Jeg syns det første var veldig bra, men det nyeste var enda bedre. Bare så jævlig synd det er en glitch i mitt game på "Soviet Installation" slik at jeg ikke får fullført 100% av spillet. Arghhhh. Det er i den challengen jeg skal finne en fugl.. problemet er at jeg ikke finner det bedritne fjærkreet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

alle spill MÅ ikke være open world!, er relativt skuffet over denne genrasjonen, utviklere har mer kraft men det eneste de gjør er bare å stappe mer inn på ett kart. ikke noe nytt å spennende, eneste til nå jeg har hatt litt den følelsen er Destiny.

 

jeg klarer å spille 1 til 2 open world spill i året, men når alle som kommer er det så blir det slitsomt, føles som en jobb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...