Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestilte meg Xbox live gold i dag. Skulle da være mulig og lagre spillklipp og skjermbilder til OneDrive. For det første får jeg bare lagret noen av bildene. resten får jeg bare meldingen "beklager, det valgte skjermklippet ble ikke lagret. prøv på nytt". For det andre finner jeg ikke de bildene jeg fikk lagret noe sted. Er det ikke mulig å få de til pc`n? Hva er da vitsen med det?

Lenke til kommentar

Jeg har også fått en slags obsession med å fullføre spill. Om noen spill har for mye innhold og jeg synes ikke spillet er så alt for underholdene.

Når jeg ikke gidder å gjøre resten av acheivmentsa så ser jeg meg som regel ferdig med spillet.

 

Fallout 4 er et spill jeg kommer til å fullføre helt, fordi det ikke er masse pain. Eneste er terminal greiene som jeg ikke vet hvor mange jeg har igjen som kan være helt fryktelig kjedelig. Men alle får man så å si progresjon på underveis, noe som gjør ting lettere.

 

Om jeg må samle 130 små dukker som er gjemt i hver krik og krok så er det slike ting jeg ikke gidder.

Fallout har også samleobjekter men det er vel bare 20, og jeg har funnet 8 av de så langt uten å prøve.

Lenke til kommentar

Xboxen har blitt seig som sirup her,men den henger seg bare ved Netflix. Selv etter å ha gjort noe annet etter å ha avsluttet Netflix så må jeg avslutte det en gang til for å komme inn, men er ikke alltid det funker heller og den henger seg når jeg går på Netflix. Har prøvd sånn å holde inne on/off lenge, men hjelper ikke særlig.

Lenke til kommentar

Jeg har også fått en slags obsession med å fullføre spill. Om noen spill har for mye innhold og jeg synes ikke spillet er så alt for underholdene.

Når jeg ikke gidder å gjøre resten av acheivmentsa så ser jeg meg som regel ferdig med spillet.

 

Fallout 4 er et spill jeg kommer til å fullføre helt, fordi det ikke er masse pain. Eneste er terminal greiene som jeg ikke vet hvor mange jeg har igjen som kan være helt fryktelig kjedelig. Men alle får man så å si progresjon på underveis, noe som gjør ting lettere.

 

Om jeg må samle 130 små dukker som er gjemt i hver krik og krok så er det slike ting jeg ikke gidder.

Fallout har også samleobjekter men det er vel bare 20, og jeg har funnet 8 av de så langt uten å prøve.

 

Terminalene er kanskje en av de enkleste achievementene på hele spillet. 

 

Vær obs på Glory i Railroad når du hjelper henne i t-banen i en av de første 4-5 oppdragene for Railroad. Sørg for at dama er ute av t-banen helt og har gått vekk fra stedet når du har tatt alle robotene i tunnelen. Da slipper du å måtte spille på nytt igjen. Lag en main hardsave utifra når du har kommet deg Virgil i Glowing Sea, så kan du bare spille forskjellige factions utifra der.

 

Hadde gjort ferdig Fallout 4 før jul hadde jeg følgt Glory ut av den fordømte hula, så gjorde ferdig Fallout 4 først nå på nyåret.

PS: Rundt 20-25 du skal samle av bubbleheads, og minst 10 av disse er på steder du går igjennom storyen på.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...