Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett pris, blir jeg alltid skeptisk i forkant når folk ikke legger ut ekte bilde av sin vare. Det virket som man vil skjule noe.

Gikk i den fella en gang på bærbar, med vakre ord om vanlig brukt. Fikk den sendt.

Oppdaget at den var brukt som slepbar. Aldri sett mer herpa maskin.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Man må være passe idot kjøper hvis man kjøper noe som ikke virker, selvfølgelig kan man jo håpe på kjøper ikke vil ta saken til forbrukerrådet hvis pcen ikke virker og man har betalt så mye, men tviler på det går gjennom.

 

Er en grunn for jeg ikke hadde betalt nypris på finn da det de bedre å kjøpe gjennom et firma. For er nok mange finn brukere som ikke svarer når man får problemer med det man har kjøpt.

Lenke til kommentar

Man må være passe idot kjøper hvis man kjøper noe som ikke virker, selvfølgelig kan man jo håpe på kjøper ikke vil ta saken til forbrukerrådet hvis pcen ikke virker og man har betalt så mye, men tviler på det går gjennom.

 

Tror varen fungerer, men det er hvordan man beskriver saken som var essensielt for min post. 

Det er en vesentlig forskjell på setningen "alt virker, ikke hatt problemer" og "alt virker ikke, hatt problemer"

 

Hvis man har grammatiske feil i annonsen, kan man da bli tatt juridisk? Var intensjonen til selger å villede, informere om feil eller bare ikke gadd å følge med i norsktimen? Mye av samfunnet er avhengig av korrekt juss, og hvordan en kjøper er beskyttet i en slik annonse veit jeg ikke. Kan ha samme problematikk i en egenerklæring i en boligannonse.

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Ga opp å lese resten av annonsa når jeg så at han «skrøyt» av hvor mange fps PCen får i CSGO.

 

Hater sånne skryteannonser som bruker drittspill som benchmarks på hvor «rå» PCen liksom skal være.

 

Alle normale PCer klarer å pushe masse fps i de spillene der.

Beste er jo at de ikke skriver oppløsning, kan jo være 640x480

Lenke til kommentar

Beste er jo at de ikke skriver oppløsning, kan jo være 640x480

Dæven, da blir min gamle maskin til en gamingmaskin. Mangler bare obligatorisk Led belysning. Kan jeg slenge inn en lyslenke som går på to AA batterier?

Nesten så det frister å prøve seg med en "tulleannonse". Må selvsagt skrive et lite foredrag/eventyr om komponentene. Da er alt i boks for en fullverdig gamingmaskin annonse.

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...