Gå til innhold

Lovlighet rundt å filme bilkjøring?


Andzel

Anbefalte innlegg

Har nå fått gjort det slik at kameraet er på strøm heletiden, så tar den opptak når det er bevegelse forran kameraet, om den står i parkerings modus.

Den går over til parkerings modus automatisk etter rundt 10min (tror jeg).

 

Fikk også lagt opp en knapp, sånn at jeg kan skru strømmen av, feks i ferier \ helger, eller når jeg er hjemme.

 

*bilder*

 

Gjorde du det selv eller betalte/fikk du noen til å gjøre det for deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Stilig at du fikk filmet det da. :) Bra det gikk godt (Ser iallefall slik ut på filmen?)

 

Kjørte selv ut av veien i jula. Var heldigvis på landet. Men irriterer meg grenseløst på at jeg ikke hadde minnekortet i kameraet på den lille turen (Fra besteforeldrene mine til hytta, 2-3km).. Var heldigvis godt med snø, så ingen skade på bilen. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle ønske jeg hadde kamera i dag.

Var mye rar kjøring langs E18 i dag, kom 5-10cm snø, og totalt kaos og kø så langt øye kunne se.

 

Håper du er et unntak ifra regelen om at sørlendinger ikke kan kjøre på vinterføre Merko. :p

Hehe såklart.

 

Var jo absolutt min feil. Jeg "tullekjørte" med vilje på landet. Var på et helt åpen område, så var ikke noe fare for motkommende trafikk eller noe sånt.

 

Fikk litt sleng på bilen, noe som var poenget, men når jeg da speedet på enda mer, så skjedde ting litt fort.. Lesson Learned! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...