Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://ps4daily.com/...-playstation-4/

 

Fant link nå. Pachter sier jo det motsatte. Men, så sier han at han tror de bare vil tillate det for PS+ brukere. Tviler sterkt på akkurat det, men så er jo dette bare synsing.

 

 

Edit: Ser jo også i kommentarfeltet, at thropies blir jo lagret på brukeren, så det blir ikke noe problem, og det at man kommer til å trenge PS+ er lite sannsynlig grunnet dette. Se bare på Vita i forhold til PS3 f.eks.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Ja samme her.

 

Jeg vet ikke, men hadde vært ganske kult om de gjør akuratt som med PSvita. Man får trophya derfra og fra PS3 games. De må jo bare legge til PS4 der å?! HAdde vært digg, da kjøper jeg nok PS4. Om ikke hadde jeg nok venta litt til jeg har råd. Eller spiller ikke så mye lengre så er ikke sikker om det vil lønne seg. + At er litt stollt over de statsa jeg har og vil helst ikke bare miste allt sånn plutselig.

Lenke til kommentar

Catherine er morsomt helt til 7.-8. klatrebanen, da begynner vanskelighetsgraden å bli ekstrem. Oftest satte jeg meg helt fast når jeg så finishen.

 

skrev inn den koden for extra easy jeg.. kom til det brette med en baby.. fy faen for noe irriterende, her var nøyaktighet en dyd og bomma du med en millimeter så var det bare å begynne på nytt... så easy my ass!... men det verste var dialogen i spillet. det var som å være det eneste hankjønn på kaffe med tre venninner. som sitter der å bare prater klær og prøver å topp hverandre i hvor udugelig typen de har vært sammen med i 10år er... et sant mareritt med andre ord. hadde egentlig tenkt å ta spillet med tilbake til gamestop. men tanken på at en annen stakkar ville plukke opp det her, så gikk det rett i søppla i stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...