Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir sikkert en unik og fascinerende opplevelse. Litt synd egentlig, vil heller ha en ny versjon av et spill vi har spilt 50 ganger før. :D

 

Vil ha unike og facinerende spill, men Heavy Rain sovna jeg av. Vil ha unike spill, ikke en film.

Ny versjon av et spill jeg har spillt før tar jeg om det er en bra spill serie. Nå er jeg av den heldige fyren

som liker alle 3 konsoller ganske likt, så jeg hater ikke like mye som standard fanboys gjør. Mye bra serier

på alle konsoller. :)

Lenke til kommentar

Selvsagt, forstår at ikke alle kan like Heavy Rain, men slik er dette med alt. Jeg elsker innovative spill, og jeg elsker spill som tråkker i allerede opptrådte stier, bare det at bra. For min del var Heavy Rain fantastisk, men så er jeg også like interessert i film. Hvor ofte har man ikke ønsket at rollene i filmer skulle gjøre noe annet? Nå har man faktisk begynt å få få lov til å gjøre det. Quantic Dream har gitt oss noe nytt i Fahrenheit og Heavy Rain, som også har inspirert feks Telltale Games når det gjelder hvordan de lagde The Walking Dead, som av mange ble kalt fjorårets beste spill. Jeg ser frem til mer i samme stilen, og lurer på hvordan de nå kan ha forbedret oppskriften, og gleder meg til en (forhåpentligvis) fantastisk "interaktiv film" med herlige skuespillerprestasjoner som kanskje vil sprenge grensene for hva vi er vant med innen spill.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forresten, når vi snakker om Heavy Rain/Beyond.

 

http://www.eurogamer.net/articles/2013-04-19-heavy-rain-cost-16-7-million-to-make-and-made-sony-more-than-100-million

 

Quantic Dream's Guillaume de Fondaumiere revealed to a Digital Dragons audience in Poland today that PlayStation 3 exclusive Heavy Rain cost just €16.7 million to make - even with all those emotional polygons stuffed in.

 

With Sony's marketing and distribution on top, the total spend looked something like €40 million. But, Fondaumiere said, "Sony earned more than €100 million with this game. It's very profitable."

 

His point, and he used the commercial successes of Journey to aid it - he doesn't know how much that game cost but he knows it made money - was that, "We should stop thinking that innovation rhymes with unprofitable." Heavy Rain, in other words, was more than a vanity project for Sony.

Lenke til kommentar

Sitter litt i klemma når det gjelder PS3 konsoll valg nå...

Her er historien kort fortalt:

Sendte PS3 60gb inn til nordisk film helt i starten av februar, fikk en 160gb slim tilbake, klagde til forbrukerrådet, fikk bytta den om med en reparert 60GB.

Og så har det seg sånn at den har satans store problemer med å fungere i det hele tatt......

Har sagt ifra at den er ubrukelig og nå har de gitt meg et valg som jeg synes er hysterisk vanskelig.

"Enten bytte den med en annen 60GB, eller bytte den med en 160GBslim + tilbehør/spill. Hva synes dere jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at 60GB blir solgt for jævla bra summer hadde jeg gått for slim + tilbehør/spill. Konsollen bråker sinnsykt mye mindre, og plassen er gull verdt (selv om det er fort gjort å bytte disk selv). Synes også den ser bedre ut (oh yes, jeg vet at mange synes det motsatte,) og at den er mindre er jo ganske praktisk det og.

 

Men ja. 60GB er jo verdt mer, men om den ikke funker så er den vel ikke verdt store summen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at 60GB blir solgt for jævla bra summer hadde jeg gått for slim + tilbehør/spill. Konsollen bråker sinnsykt mye mindre, og plassen er gull verdt (selv om det er fort gjort å bytte disk selv). Synes også den ser bedre ut (oh yes, jeg vet at mange synes det motsatte,) og at den er mindre er jo ganske praktisk det og.

 

Men ja. 60GB er jo verdt mer, men om den ikke funker så er den vel ikke verdt store summen i det hele tatt.

 

Ja, det er det da... Harddisken driter jeg i på grunn av at jeg har en 250GB ssd som jeg "skulle" sette inn... Det største problemer er at jeg synes slim'en ser jo nesten ut som en dass... Jeg har jo også ps2 spill som jeg spiller. de blir jo da verdiløst skrap.

 

Lurer på om det er mulig å legge over slim komponenter til 60GB... Da hadde det jo vær helt sjef :p

Lenke til kommentar

Noe sånt. De sa det samme ved de foregående generasjonsskiftene også. Skjønt, med tanke på manglende bakoverkompatibilitet blir det vel litt mer sant denne gangen. PS3 må nødvendigvis bli stående i hylla litt til, om det kommer noen interessante titler også på nyåret.

 

Forøvrig er jo dette ganske interessant med tanke på lojalitet fra kundene. Dersom PS4 hadde vært bakoverkompatibel hadde jeg kjøpt en på flekken, har jo masse PS3-spill. Nå da den derimot ikke er det, kan det like gjerne være jeg velger Microsoft. Samme gjelder selvsagt den andre veien. Dersom Microsoft imidlertid lanserer en konsoll med bakoverkompatiblitet, får de et enorm overtak mtp. de eksisterende Xbox-eierne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...