Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dummeste jeg vet er når folk løper rundt med SV98 på Metro uten scope og plukker spillere, det er ikke det Recon-folk skal drive på med.

Det er det dummeste du vet? Hva skal Recon-folk drive med da? Ligge ved deployment, eller toppen av et fjell? Det hjelper stort sett ALDRI.

 

Jeg blir glad når jeg ser Recon-folk som er framme og pusher på, så lenge man er så å si effektiv og bruker litt av klassen. Motion sensors og spawn beacons er alltids nice.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det dummeste jeg vet er når folk løper rundt med SV98 på Metro uten scope og plukker spillere, det er ikke det Recon-folk skal drive på med.

Det er det dummeste du vet? Hva skal Recon-folk drive med da? Ligge ved deployment, eller toppen av et fjell? Det hjelper stort sett ALDRI.

 

Jeg blir glad når jeg ser Recon-folk som er framme og pusher på, så lenge man er så å si effektiv og bruker litt av klassen. Motion sensors og spawn beacons er alltids nice.

Helt enig. Jeg drev faktisk på BC2 å var svært langt fremme med M24. Pleide å være den som arma M-Comene faktisk. Hvis jeg hadde møtt en fyr og skutt en fyr med M24 i brystet, så hadde han vært delt i to i virkeligheten. Så hvis de skal gjøre våpenet litt dårligere i et spill, så må det uansett være one shot kill. Ellers pleier jeg på første base på Seine Crossing å være recon, bare at jeg bruker UMP. Komme meg bak huset til B og plante spawn beacon. Dette gir en ny dimensjon i bakholdsangrep på den basen.

 

Recon skal være spawnobjekter, og dermed syns jeg en som spiller med sniper, skal ikke være lenger enn 50 meter fra en MCOM. Det er bare utrolig dårligere snipere som må sitte 200-500 meter unna. De vil bare ha marksmanpoeng.

 

 

 

Lenke til kommentar

Muligheten for å bruke snikskytter riflene uten sikte er også bra! Da kan man spille med snipern som en bolt action assault rifle, noe som gjør at du kan komme mye nærmere kampen (M40,SKS og MOD11 er noe å teste ut uten sikte).

 

Funnet ut at å kombinere SOFLAM equipmentet til en Recon, med en Javelin til Engineeren funker ypperlig, perfekt måte å ta ut tanks/ helis.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å game bf3 særlig mere fremover, syntes det er små kjedelig allerde!

 

Sikkert mye pgr av at jeg irriterer meg grenseløst over disse tingene;

 

-teite minimapet som stadig vekk er i veien, spesielt ikonet som viser avstanden til flaggene

-tactical light er bare helt tåpelig, spesielt mitt på lyse dagen

-overdrevet med vær effekter på alt for mange av brettene(gjør det vanskelig å se fienden)

-helt tåpelig stemme skuespill hos russerne, nesten slik at man lurer på om dice var fjerne når de bestemte seg for å bruke et slikt stemme skuespill

-for kjedelige brett rett og slett og ikke minst for dårlig fordeling av flaggene

-for mye fps lag hvis ting blir intenst!(ps3)

-at granater lyser opp på hardcore servere er bare TEIT!

 

Er mere små ting som irritere meg med spillet, som feks for mye unlcoks, at man stiger i rank ALT for kjapt osv, men de punktene over er vet det som virkelig gjør at jeg er SKUFFET over bf3!

Lenke til kommentar

Enig i flere av punktene dine. BF:3 skuffer på flere områder, spesielt på konsoll. Jeg bestemte meg for å oppgradere pcen min og prøve BF:3 der. Tror BF:3 på PC fjerner mange av problemene jeg har hatt på Xbox.

 

Men hva mener du med at tactical light er "helt tåpelig, spesielt på dagen"? Er du irritert over at fiender bruker det mot deg? At du blir blendet selv i dagslys? Jeg skal love deg at du blir helt blendet og desorientert om du plutselig hadde blitt blendet med en super LED lommelykt, også midt på dagen.

 

Kjedelige brett med for mye lyseffekter? BF:3 har jo maps for enhver smak. Maps som passer bra for Conquest og maps som passer bra for Rush, TD, osv. Hørt om DLC med navn "Back to Karkand"? Lyseffektene gjør jo bare spillet bedre etter min mening.. Det er ikke et standard spill med ren skyting, spillet krever også at du bruker hodet underveis og spiller taktisk. Jeg har lagt merke til at enkelte campe spots har fått ekstra blendende sol, for at du ikke skal kunne sitte der og drepe en etter en.. Så dette er bare med på å gjøre spillet til det nesten perfekt balanserte spillet som det er! Kanskje PC utgaven er noe for deg? Sett forskjellen? Trodde ikke det var så stor forskjell først, men etter å ha spilt X360 utgaven en stund så ser jeg at PC utgaven har myyyye bedre grafikk på flere områder. Samt at man har bedre servere og mindre lag på pc.

 

Irriterer meg over mange ting selv, men mye av det er for at det ikke skal være for lett. Prøver å ikke ta tap så tungt, og heller spille litt mer for morro, så blir jeg ikke så forbanna :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å game bf3 særlig mere fremover, syntes det er små kjedelig allerde!

 

Sikkert mye pgr av at jeg irriterer meg grenseløst over disse tingene;

 

-teite minimapet som stadig vekk er i veien, spesielt ikonet som viser avstanden til flaggene

-tactical light er bare helt tåpelig, spesielt mitt på lyse dagen

-overdrevet med vær effekter på alt for mange av brettene(gjør det vanskelig å se fienden)

-helt tåpelig stemme skuespill hos russerne, nesten slik at man lurer på om dice var fjerne når de bestemte seg for å bruke et slikt stemme skuespill

-for kjedelige brett rett og slett og ikke minst for dårlig fordeling av flaggene

-for mye fps lag hvis ting blir intenst!(ps3)

-at granater lyser opp på hardcore servere er bare TEIT!

 

Er mere små ting som irritere meg med spillet, som feks for mye unlcoks, at man stiger i rank ALT for kjapt osv, men de punktene over er vet det som virkelig gjør at jeg er SKUFFET over bf3!

Du klager i hvert innlegg, gjør du ikke? whistle.gif

 

Tactical light er et problem? Syns det er så mye lettere å se fienden, jeg. Pluss en kan bare skyte midt i, så er han drept. + Jeg forstår ikke snipere som bruker laser eller tactical light? Det viser bare hvor de er...

 

Vær effekter gjør det vanskelig å se fienden? Dette forstår jeg ikke, rett og slett fordi jeg har aldri hatt dette problemet...

 

Stemmeskuespillet hos russerne? Du kan skru av lyden til tv'n, da. Måte på å bry seg om små ting?

 

Ikonet som står i veien? Så du mener de burde fjernet det ? Er så uenig i deg at det er mulig. Hvordan skal man da gi defence og attacking order? Hvordan skal man se om det er armert ? Hvordan skal man se om noen armerer eller desarmerer?

 

Battlefield blir gøy – hvis du gjør det gøy. Jeg ligger på rundt 30-40 kills per game, og er alltid i skuddveksling. Hele spillet gir meg et kick. Og dette kommer fra en som har vært svært negativt til spillet, og mener det er en stor skuffelse. Uansett, de punktene du gir, er bare helt usaklige fra min side.

 

Kjøp deg et nytt spill! ;)

 

 

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å game bf3 særlig mere fremover, syntes det er små kjedelig allerde!

 

Sikkert mye pgr av at jeg irriterer meg grenseløst over disse tingene;

 

-teite minimapet som stadig vekk er i veien, spesielt ikonet som viser avstanden til flaggene

-tactical light er bare helt tåpelig, spesielt mitt på lyse dagen

-overdrevet med vær effekter på alt for mange av brettene(gjør det vanskelig å se fienden)

-helt tåpelig stemme skuespill hos russerne, nesten slik at man lurer på om dice var fjerne når de bestemte seg for å bruke et slikt stemme skuespill

-for kjedelige brett rett og slett og ikke minst for dårlig fordeling av flaggene

-for mye fps lag hvis ting blir intenst!(ps3)

-at granater lyser opp på hardcore servere er bare TEIT!

 

Er mere små ting som irritere meg med spillet, som feks for mye unlcoks, at man stiger i rank ALT for kjapt osv, men de punktene over er vet det som virkelig gjør at jeg er SKUFFET over bf3!

Du klager i hvert innlegg, gjør du ikke? whistle.gif

 

Tactical light er et problem? Syns det er så mye lettere å se fienden, jeg. Pluss en kan bare skyte midt i, så er han drept. + Jeg forstår ikke snipere som bruker laser eller tactical light? Det viser bare hvor de er...

 

Vær effekter gjør det vanskelig å se fienden? Dette forstår jeg ikke, rett og slett fordi jeg har aldri hatt dette problemet...

 

Stemmeskuespillet hos russerne? Du kan skru av lyden til tv'n, da. Måte på å bry seg om små ting?

 

Ikonet som står i veien? Så du mener de burde fjernet det ? Er så uenig i deg at det er mulig. Hvordan skal man da gi defence og attacking order? Hvordan skal man se om det er armert ? Hvordan skal man se om noen armerer eller desarmerer?

 

Battlefield blir gøy – hvis du gjør det gøy. Jeg ligger på rundt 30-40 kills per game, og er alltid i skuddveksling. Hele spillet gir meg et kick. Og dette kommer fra en som har vært svært negativt til spillet, og mener det er en stor skuffelse. Uansett, de punktene du gir, er bare helt usaklige fra min side.

 

Kjøp deg et nytt spill! ;)

 

det ikonet som dukker opp for å vise avstand til kartene er helt unødvendig ja, man klarte seg fint uten det på bf2! Har vært i veien for meg flere ganger og jeg vet at andre er enig ;)

 

Og jo, tactical light er ektstremt overdrevet i dagslys, men nå snakkes det jo om at de skal dempe det i neste patch!

 

Og vær effektene gjør det vanskelig å se fienden for min del! Er vell så vidt jeg kan huske lagt til støv og tåke på omtrent alle brettene? Virker som dice er veldig glad i å legge til vær effekter, spesielt støv og tåke som sagt!

 

Og hvis du ikke syntes stemme skuespillet til russerne er dårlig, er din mening, jeg syntes det høres tåpelig ut! ;)

 

Og mange små feil vill selvfølgelig gjøre spille mindre bra, å si noe annet er jo bare ulogisk! Noen er pirkete, mens andre er ikke det, jeg er vell den typen som bryr meg om "små ting" ;)

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...