Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lager en egen tråd for de som skal spille Battlefield 3 på konsoll. Det er veldig mange forskjellige spørsmål og de fleste handler om PC i den offisielle tråden. Da er det lettere og få informasjon her for de som spiller konsoll.

 

The high race of arrogance pc people has been displeased.

Watch how they react after beeing told they are wrong by the lower people

Lenke til kommentar

Ja takk begge deler!

 

Har en del IRLvenner som ikke gidder å kjøpe seg PC, så da er det greit å kunne ta ett slag og ti me de også, liten avveklsing fra det høgere tempoet på PC =) Hadde det legendarisk morro med BC2, og tviler på det blir noe kjedeligere med BF3

Word!

har også en del kompiser som ikke gidder å kjøpe pc når de har ps3.

Jeg kommer til å kjøpe det på ps3 og på pc.

 

Tror faktisk jeg aldri har gledet med så mye til et spill før :D

Lenke til kommentar

Har det samme med pc riggen min. Den fungerer uten problemer og jeg kan bare plugge inn det jeg har lyst til. Jeg kan til og med bruke en PS3 eller Xbox kontroller rett på pc'en om jeg vil.

 

Sikkert digg med konsoll for de som liker og ligge halvslappe i sofaen og spille. No doubt, ingenting er bedre enn Co-Op campaign på Halo liggenes rett ut på sofaen.

Lenke til kommentar

Å spille PC på en TV-skjerm syns jeg er møkk. Har gjort det siden før sommeren, og det går utover skillsa i fps ivertfall. Jeg får ikke samme fokus av å ligge henslengt i sofaen med tastatur og mus, samtidig som jeg sitter lengere i fra skjermen (selv om den er større, blir for stort med 47" ihverrtfall) Har endelig en dedikert 24" PC-skjerm liggende på posten og vente, så det skal bli godt med ett fullverdig PC-oppsett etter så mange måneder.

 

Altså, når jeg spiller BC2/annet fps på konsoll skjer det nesten automatisk at jeg setter meg fram på sofakanten for å samle fokuset mot skjermen :p Andre sjangerer er det lit lettere å ligge laid back føler jeg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Synes en raceliner stol er tingen ikke sofa :!:

 

Lurer mere om pc users er litt redd for resulusjon loss på større skjermer mot de små 24 til 27 dem bruker :whistle: merker godt et mye bedre bilde på 360n når jeg bruker 27" samsung 950a monitoren mot en samsung d8000 led :hmm: men foretrekker et større bilde enn lit men søtt :D

Lenke til kommentar

Man får jo endret pixeltetthet når man endrer oppsettt slik :)

 

Men altså, konsoll/PC er samma pokker for meg. Orginalt er jeg ett konsoll menneske, så jeg koser meg uavhengig av oppløsning eller gamepad/mus og tastatur. Greit å kunne beherske begge deler samt se fordeler og ulemper med begge leirer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...