Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope:/. Håper patcher kommer så lyd biggen pg voice blir finset på ps3.

 

Derimot sluttet tehran highway å lagge etterhvert da:). Den var jo ekstrem første uka.

Ellers så merker jeg ps3en sliter litt av og til når mye skjer. Feks i heli på de største mappene så småhakker alt og opplevd det på bybaner av og til når det skjer mye. Er el ikke den eneste som opplever dette?

Lenke til kommentar

Nope:/. Håper patcher kommer så lyd biggen pg voice blir finset på ps3.

 

Derimot sluttet tehran highway å lagge etterhvert da:). Den var jo ekstrem første uka.

Ellers så merker jeg ps3en sliter litt av og til når mye skjer. Feks i heli på de største mappene så småhakker alt og opplevd det på bybaner av og til når det skjer mye. Er el ikke den eneste som opplever dette?

 

Det har nok mere med selve systemet å gjøre og ikke serverne, dessverre!

 

ps3 er tross alt 6 år gammel og man må nok regne med litt lav fps innimellom;)

Lenke til kommentar

Etter å ha spillt BF3 på PC siden lansering, tok jeg i dag steget å prøve det på 360 igjen (hadde ett par timer på lanseringsdato dog). Og fy baller...etter å ikke ha rørt 360`en på så og si 3 mnd. har jeg nærmest blitt PC-fisert deluxe. Alle skills med gamepaden er borte, og 30 fps oppfattes som konstant hakking. Grafikken ellers var så vanvittig kjip at jeg nesten ble litt uvell i hodet. For å ikke snakke om antall spillere kontra PC.

 

Det er rett og slett ikke annet å gjøre enn å prøve å balansere ut PC-spillingen kontra konsoll litt bedre :p Har noen kompiser som fortsatt er tr00 mot BF på konsoll, og dem er det jo skamartig å spille med !

Lenke til kommentar

Først må du nøytralisere flagget, så kan du ta det. Bare finn deg en god plass og legg deg ned og vent. Hvis det er for mange fiender i nærheten vil du dog ikke kunne ta flagget, og om du kan har nøytraliserte og det kommer flere fiender kan de ta flagget tilbake fordi de er flere enn deg. Hvor lang tid det tar å nøytralisere/ta et flagg vises ved animasjonen i sirkelen. Når du er i sonen vil en "bar" begynne å gå rundt sirkelen og du vil høre en tikke-lyd. Når flagget er nøytralisert snur animasjonen andre veien og det begynner på nytt inntil du har tatt det. Et godt tips er å ta en jeep, da kan du lett ta mange flagg og få en god poengsum.

 

Hvert lag har et likt antall tickets, og når en spiller på ditt lag dør mister laget ditt én ticket. Hvis antall tickets på ditt lag går helt ned til 0, vinner det andre laget og runden avsluttes.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Først må du nøytralisere flagget, så kan du ta det. Bare finn deg en god plass og legg deg ned og vent. Hvis det er for mange fiender i nærheten vil du dog ikke kunne ta flagget, og om du kan har nøytraliserte og det kommer flere fiender kan de ta flagget tilbake fordi de er flere enn deg. Hvor lang tid det tar å nøytralisere/ta et flagg vises ved animasjonen i sirkelen. Når du er i sonen vil en "bar" begynne å gå rundt sirkelen og du vil høre en tikke-lyd. Når flagget er nøytralisert snur animasjonen andre veien og det begynner på nytt inntil du har tatt det. Et godt tips er å ta en jeep, da kan du lett ta mange flagg og få en god poengsum.

 

Hvert lag har et likt antall tickets, og når en spiller på ditt lag dør mister laget ditt én ticket. Hvis antall tickets på ditt lag går helt ned til 0, vinner det andre laget og runden avsluttes.

Ah, skjønner! Takk :)

 

Btw, har tickets noko med flagga å gjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...