Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Riktig tråd å ta det opp i ;)

Virker som folk er litt mer "seriøse"/har høyere forventninger på PC enn konsoll, og derfor klager mer da alt ikke går deres vei.

 

Jeg spiller litt på PC også, og skal prøve ut AK snart! Blir kun å teste på PC, tror jeg.

 

Noen som opplever at lyden detter ut? Hjelper med en reinstallering? Har hatt dette problemet siden utgivelsedato... PS3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig tråd å ta det opp i ;)

Virker som folk er litt mer "seriøse"/har høyere forventninger på PC enn konsoll, og derfor klager mer da alt ikke går deres vei.

 

Jeg spiller litt på PC også, og skal prøve ut AK snart! Blir kun å teste på PC, tror jeg.

 

Noen som opplever at lyden detter ut? Hjelper med en reinstallering? Har hatt dette problemet siden utgivelsedato... PS3.

 

samme her, begynner å bli dritt lei. Men gjelder kun på de store brettene!

Lenke til kommentar

Visst du plages med at BF3 fryser på PS3 så bør du avinstallere alle BF3 dataene å installere på nytt. Er visst en gammel patch fra B2K som er årsaken til at spillet fryser.

 

spillet fryser sjeldent, men lyden detter ut 90% av gangene jeg spiller på ett av de store brettene med fly og helli. Begynt å lure på om det er noe rart, men litt merkelig at dette aldri skjer på de brettene uten fly og hellikopter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Riktig tråd å ta det opp i ;)

Virker som folk er litt mer "seriøse"/har høyere forventninger på PC enn konsoll, og derfor klager mer da alt ikke går deres vei.

 

Jeg spiller litt på PC også, og skal prøve ut AK snart! Blir kun å teste på PC, tror jeg.

 

Noen som opplever at lyden detter ut? Hjelper med en reinstallering? Har hatt dette problemet siden utgivelsedato... PS3.

 

Har hørt om folk som har det samme problemet, jeg har ikke PS3, men har dere en måte å slette cache på? På Xbox 360 så kan du slette det, og det fikser ofte problemer.

Lenke til kommentar

Riktig tråd å ta det opp i ;)

Virker som folk er litt mer "seriøse"/har høyere forventninger på PC enn konsoll, og derfor klager mer da alt ikke går deres vei.

 

Jeg spiller litt på PC også, og skal prøve ut AK snart! Blir kun å teste på PC, tror jeg.

 

Noen som opplever at lyden detter ut? Hjelper med en reinstallering? Har hatt dette problemet siden utgivelsedato... PS3.

 

Har hørt om folk som har det samme problemet, jeg har ikke PS3, men har dere en måte å slette cache på? På Xbox 360 så kan du slette det, og det fikser ofte problemer.

 

Hvordan gjør jeg det? Mister lyd her og der i spillet. HØrer noe men ikke alle lyder og samtidig og får ikke spilt bybanen uten at et hakker

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg spiller på 360. Gjentatte ganger hele skjermen fryser, ikke bare map med kjøretøy, som oftest når jeg går hardt og er blant MVP eller når matchen er over. Jeg må slå av Xboxen, ellers vil den forbli fryst.

På harddisk-enheten hvor du åpner den, trykker du Y istede, så tømmer du bufferen, sies at det skal forhindre lag, på Black Ops Zombie og Battlefield har jeg aldri sett forskjellen ihvertfall!

Visst du plages med at BF3 fryser på PS3 så bør du avinstallere alle BF3 dataene å installere på nytt. Er visst en gammel patch fra B2K som er årsaken til at spillet fryser.

Vet du om det også gjelder 360? Har hørt veldig mye på Battlelog at alle plattformene fryser. Jeg får ihvertfall hver eneste gang jeg logger på opp ALLE expansions siden lanseringsdato. Og flere som har prøvd å slette en DLC har deretter måtte kjøpe det på nytt igjen tross de har valgt riktig sted det ble kjøpt mellom in-game store og marketplace.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...