Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller best på hardcore jeg, da kommer jeg stort sett blant de fem beste! Mye på grunn av at man slipper å tømme et halvt magasin for å drepe en kar, men også for det at det ofte er litt mere stabil fps pgr av at det ikke alltid er like intenst

 

Kan til tider være meget irriterende med all hakkinga/laggen, når det blir veldig intenst!

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på HC og vanlig? Tenker i forhold til gameplay osv. Mer "taktikk" og mer skade?

 

-Trenger 3 skudd for å drepe fienden på avstand.Granater gjør mere skade også og mere splash skade fra tanks og helli/fly (mere likt som bf2, med andre ord)

 

-ikke mulig å se hvor mye liv og antall kuler man har igjen

 

-man får ikke tilbake liv, etter man er skadet(slik som det også burde vært i normal spillmodus, hvis du spørr meg)

 

..er det viktigste som jeg kom på i farta

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på HC og vanlig? Tenker i forhold til gameplay osv. Mer "taktikk" og mer skade?

 

-Trenger 3 skudd for å drepe fienden på avstand.Granater gjør mere skade også og mere splash skade fra tanks og helli/fly (mere likt som bf2, med andre ord)

 

-ikke mulig å se hvor mye liv og antall kuler man har igjen

 

-man får ikke tilbake liv, etter man er skadet(slik som det også burde vært i normal spillmodus, hvis du spørr meg)

 

..er det viktigste som jeg kom på i farta

 

+ at det man spotter kun kommer opp på kartet, og ikke som en svær trekant på skjermen, noe som er digg og øker kravet til å følge med.

Lenke til kommentar

Håper rockets fra helikopter gjør mer skade mot infanteri på neste patch. Overså det før, men nå begynner det å bli irriterende.

 

Har også stusset på det, sender 10 raketter i hode uten at de dør.

 

Så håper jeg også at de fikser at valget av våpen blir ståenes ved neste runde. Jeg må vertfall velge våpen hver runde. Jeg får alltid AK74U (?) automatisk hver runde. Resten av gadgetene blir stående...

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, har ikke spilt bf 3 på et par uker nå. Men leste på Xbox live istand om spilltilegg og så at det hadde kommet en ny brett pakke.. Og så også en ny Patch der inne, er den noe man må laste ned manuelt?

 

På ps3 fikk jeg alle patchene automatisk (siste på 700mb) men spilltillegget måtte jeg gå til store på bf3 menyen og aktivere/laste manuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...