Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del merkelige ting dice har gjort med dette spillet må jeg si;

 

 

-jagerfly som letter alt for raskt og starter på en vei(kharg island) eller grusvei(caspian boarder)! wtf

 

Med full etterbrenner, så letter jagerfly rimelig kjapt. Håper F35 kommer med i desember, da kan en bare fly rett opp med en gang :D , trenger ikke rullebane.

 

Jeg har selv spilt Skyrim de siste dagene, pga de mange feilene til Battlefield 3. Ikke misforstå meg, jeg syns BF3 er et fantastisk spill, men problemet er vel at Dice ga ut spillet noen mnd for tidlig. De var nok ikke ferdig med dette, dessverre. Men det gir oss bare mer glede når de kommer med en skikkelig patch og nye maps, noe svenskene er gode på.

 

For at BF3 skulle blitt et spill å huske, så måtte PS4 evt. Xbox 720 ha kommet ut nå, så vi kunne hatt 64 spillere, og litt større maps (da tenker jeg på Grand Bazar, Seine Grossing og Damavand Peak, som jeg syns e de beste mapsa på spillet, men som har alt for få veier til mcomene.. blir bare klyngeskyting)

 

Christoffero89: Hvis jeg ikke husker feil, så spilte du vel litt med TheKopKing, DarkPassanger og oss andre på BC2 en stund? Tror du var aktiv i diskusjon.no tråden i alle fall. Mulig jeg husker feil. Mener vi har pratet over squad en gang i alle fall. Nordlending? Tror jeg hadde PSN: iGabby, da (bytter annenhver mnd.)

 

 

Lenke til kommentar

Er det noen som har et godt svar på hva som er feil når man prøver å joine en server på PS3 via Quick Match og får opp feilmeldingen "Failed to join the gane. Please check your network connection and try again"?

Det har skjedd av og til tidligere, men nå skjer det så og si hele tiden. Kan joine servere ved å browse servere, men det er jo idiotisk vanskelig å finne servere som ikke er fulle.

Lenke til kommentar

Er det noen som har et godt svar på hva som er feil når man prøver å joine en server på PS3 via Quick Match og får opp feilmeldingen "Failed to join the gane. Please check your network connection and try again"?

Det har skjedd av og til tidligere, men nå skjer det så og si hele tiden. Kan joine servere ved å browse servere, men det er jo idiotisk vanskelig å finne servere som ikke er fulle.

 

Bruk "Browse Servere". Trykker du L3 får du en meny opp, så kan du velge litt av hvert, og dermed blir det mye enklere å finne games for deg. Inne på browse servere kan du også trykke på de ulike gamene og se hvilke maps som kommer osv òg.

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

jeg får den samme feilen jeg også.. trur det er en bug eller noe.

ingen i squaden min får joinet gjennom quickmatch.

funker bare med browse servers :/

Hvis derimot squaden din får joinet, så må du gi beskjed til dem at alle må trykke "No, i don't want to join a squad" (No, I'll do it later). Da havner dere sammen.

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

tenker på i menyen jeg.. når man starter spillet. trykker på multiplayer, quickmatch og joiner/lager squad der og trykker join game. failer det ""Failed to join the gane. Please check your network connection and try again"" eller en annen feilmelding. men får joinet gjennom browse server og videre joine squaden i gamet.

Lenke til kommentar

tenker på i menyen jeg.. når man starter spillet. trykker på multiplayer, quickmatch og joiner/lager squad der og trykker join game. failer det ""Failed to join the gane. Please check your network connection and try again"" eller en annen feilmelding. men får joinet gjennom browse server og videre joine squaden i gamet.

 

Mye feil med Quick match. Du kan uansett manage squad, og joine en game i browse servere.. laget ditt vil joine automatisk.

Lenke til kommentar

Er det noen som har et godt svar på hva som er feil når man prøver å joine en server på PS3 via Quick Match og får opp feilmeldingen "Failed to join the gane. Please check your network connection and try again"?

Det har skjedd av og til tidligere, men nå skjer det så og si hele tiden. Kan joine servere ved å browse servere, men det er jo idiotisk vanskelig å finne servere som ikke er fulle.

 

Bruk "Browse Servere". Trykker du L3 får du en meny opp, så kan du velge litt av hvert, og dermed blir det mye enklere å finne games for deg. Inne på browse servere kan du også trykke på de ulike gamene og se hvilke maps som kommer osv òg.

Som sagt får jeg det fint til ved å bruke "Browse Servers", men opplever stadig at servere som ikke står som fulle viser seg å være det. Både Quick Match og Browse Servers har tydeligvis sine bugs.

Lenke til kommentar

Er det noen som har et godt svar på hva som er feil når man prøver å joine en server på PS3 via Quick Match og får opp feilmeldingen "Failed to join the gane. Please check your network connection and try again"?

Det har skjedd av og til tidligere, men nå skjer det så og si hele tiden. Kan joine servere ved å browse servere, men det er jo idiotisk vanskelig å finne servere som ikke er fulle.

 

Bruk "Browse Servere". Trykker du L3 får du en meny opp, så kan du velge litt av hvert, og dermed blir det mye enklere å finne games for deg. Inne på browse servere kan du også trykke på de ulike gamene og se hvilke maps som kommer osv òg.

Som sagt får jeg det fint til ved å bruke "Browse Servers", men opplever stadig at servere som ikke står som fulle viser seg å være det. Både Quick Match og Browse Servers har tydeligvis sine bugs.

Hvis du trykker på matcher hvor det er 23/24 så kan det jo godt hende at andre har joinet matchen, da. Jeg opplever det en del, men hvis et squad joiner en 20/24 match, så blir den jo full på 0.1 sek, og da er det bare å lete videre. Er et enormt utvalgt. Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Er det noen som har et godt svar på hva som er feil når man prøver å joine en server på PS3 via Quick Match og får opp feilmeldingen "Failed to join the gane. Please check your network connection and try again"?

Det har skjedd av og til tidligere, men nå skjer det så og si hele tiden. Kan joine servere ved å browse servere, men det er jo idiotisk vanskelig å finne servere som ikke er fulle.

 

Bruk "Browse Servere". Trykker du L3 får du en meny opp, så kan du velge litt av hvert, og dermed blir det mye enklere å finne games for deg. Inne på browse servere kan du også trykke på de ulike gamene og se hvilke maps som kommer osv òg.

Som sagt får jeg det fint til ved å bruke "Browse Servers", men opplever stadig at servere som ikke står som fulle viser seg å være det. Både Quick Match og Browse Servers har tydeligvis sine bugs.

Hvis du trykker på matcher hvor det er 23/24 så kan det jo godt hende at andre har joinet matchen, da. Jeg opplever det en del, men hvis et squad joiner en 20/24 match, så blir den jo full på 0.1 sek, og da er det bare å lete videre. Er et enormt utvalgt.

Enormt og enormt, fru blom. En annen ting som irriterer meg er ubalanserte lag. Selv om laget jeg spillet på er 2-3 flere personer enn motstanderlaget kan jeg ikke bytte lag fordi det visstnok vil gå ut over balansen. Logisk.

 

En ting jeg lurer litt på er hvor høy sensitivitet folk spiller med? Sliter med å finne noe som fungerer optimalt. For lav sensitivitet og det tar en evighet å snu seg, noe som ofte fører til at man blir tatt. For høy sensitivitet og det er umulig å sikte fort nok, uten å bomme totalt.

Lenke til kommentar

Er det noen som har et godt svar på hva som er feil når man prøver å joine en server på PS3 via Quick Match og får opp feilmeldingen "Failed to join the gane. Please check your network connection and try again"?

Det har skjedd av og til tidligere, men nå skjer det så og si hele tiden. Kan joine servere ved å browse servere, men det er jo idiotisk vanskelig å finne servere som ikke er fulle.

 

Bruk "Browse Servere". Trykker du L3 får du en meny opp, så kan du velge litt av hvert, og dermed blir det mye enklere å finne games for deg. Inne på browse servere kan du også trykke på de ulike gamene og se hvilke maps som kommer osv òg.

Som sagt får jeg det fint til ved å bruke "Browse Servers", men opplever stadig at servere som ikke står som fulle viser seg å være det. Både Quick Match og Browse Servers har tydeligvis sine bugs.

Hvis du trykker på matcher hvor det er 23/24 så kan det jo godt hende at andre har joinet matchen, da. Jeg opplever det en del, men hvis et squad joiner en 20/24 match, så blir den jo full på 0.1 sek, og da er det bare å lete videre. Er et enormt utvalgt.

Enormt og enormt, fru blom. En annen ting som irriterer meg er ubalanserte lag. Selv om laget jeg spillet på er 2-3 flere personer enn motstanderlaget kan jeg ikke bytte lag fordi det visstnok vil gå ut over balansen. Logisk.

 

En ting jeg lurer litt på er hvor høy sensitivitet folk spiller med? Sliter med å finne noe som fungerer optimalt. For lav sensitivitet og det tar en evighet å snu seg, noe som ofte fører til at man blir tatt. For høy sensitivitet og det er umulig å sikte fort nok, uten å bomme totalt.

En liten overdrivelse med enormt, men det var ikke poenget. Du har nok av å velge i :) Spiller selv med to-tre hakk over middels. Må ha høy sensitivitet hvis en skal være veldig offensiv, ettersom det skjer ting flere plasser samtidig.

 

 

I dag har jeg nærmest bare spilt kjedelige kamper. Møter bare lag som er opptatt av sniping og K/D. Dermed har jeg gått ned fra 650 til 566 i Score Per Minute, ettersom det skjer utrolig lite. Opplevde faktisk på Seine Crossing nå nettopp at jeg arma M-COM'n på A på andre base, og hvor det lå 3 fiender rundt meg, som tilslutt fikk skutt meg, men som bare lå å så på M-COM'n spenge. Slik spilte de hele tiden, og de endte jo opp med mye pluss, men tap selvsagt (jeg er sykemeldt og sliter med søvn, så det blir laange netter med bf) .

 

Og et spørsmål: Har noen andre enn meg merket at hvis en står 4-6 meter unna en granat så dør en, men hvis en står rett på den, så vil en overleve? Skjedd med meg flere ganger i natt.. Stod også bak to stk som lå i gresset, og la ned en granat i mellom dem. Han ene overlevde.... Tror jeg ikke skal stole helt på disse M97 Granade eller hva de heter.

 

 

Lenke til kommentar

hadde det vært kult å lage diskusjon.no-game, med kun nordmenn fra diskusjon.no? dele opp i squads og game med aktiv snakking er jo gøy i seg selv det.

 

Bragging rights til vinnerene og sånt :D

 

for min del har jeg 360, GT: PotShotz

 

add meg gjerne, ligger på rundt 330 points pr. minute

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem spiller support til vanlig? Jeg spiller det nesten aldri, men så en youtube-video i går, som handlet om å gi bort ammo. Dermed gikk jeg inn i en game, og var ammo-julenisse til squadet mitt. Ufattelig hvor mye poeng en kan tjene på det, samtidig som det er viktig for laget. Flere som opplever support-folk som nekter å gi ut ammo? Jeg går nesten tom for ammo hver eneste gang jeg spiller, og det er utrolig irriterende å måtte ta opp et våpen fra fienden. I går så tok jeg opp en I går tok jeg opp en AK-74u med snipersikte-lignende. Herre liksm.

Lenke til kommentar

Har kontrollene blitt fintunet etter siste patchen på 360? Satt meg ned for å spille med venner i kveld, og kontrollene satt jo som ett skudd sammenlignet med tidligere! Syns sensen virket helt jalla forrige gang, akkurat som om den havnet ett sted i mellom det man egentlig ønsket :p

 

Uansett, var faktisk fantastisk artig å spille på konsoll igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...