Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3 - Konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som opplever at de plutselig bare dør og får opp "Bad luck"? Ganske så irriterende. Spiller på Ps3

 

Det har noe med at hvis det ligger noen eksplosiver rundt deg, og noen skyter dem, så dør du og får 'bad luck'. Selv har jeg opplevd noen merkelige slike, hvor jeg plutselig løper i 2000 km/t og fyker utenfor banen, og får 'bad luck', helt ut av intet, men normalt, så er det slik som i min første setning. Husk at alt fra tanker til C4 kan få deg til å få 'bad luck'.

Lenke til kommentar

Hender at jeg får bad luck hvis jeg flyr jet og kræsjer med en jet/helikopter.....får den andre personen også bad luck da?

Er ikke sånn at jeg kræsjer med vilje men skjer i dog fight situasjoner

 

En annen ting.....noen som vet om "farge blind" option er lagt til på 360 versjonen i siste patch?

Endret av Blu-Boss
Lenke til kommentar

Flere som opplever at de plutselig bare dør og får opp "Bad luck"? Ganske så irriterende. Spiller på Ps3

 

Det har noe med at hvis det ligger noen eksplosiver rundt deg, og noen skyter dem, så dør du og får 'bad luck'. Selv har jeg opplevd noen merkelige slike, hvor jeg plutselig løper i 2000 km/t og fyker utenfor banen, og får 'bad luck', helt ut av intet, men normalt, så er det slik som i min første setning. Husk at alt fra tanker til C4 kan få deg til å få 'bad luck'.

Bra å se at jeg ikke er den eneste som får det da :) Når det gjelder det med eksplosiver, har opplevd det sånn helt uten videre og. Går i en bygning "utenfor fare" Bad luck, Flyr fly/heli Bad Luck. Er ikke akkurat gøy at dette skjer når man virkelig er i slaget :cool:

Lenke til kommentar

Flere som opplever at de plutselig bare dør og får opp "Bad luck"? Ganske så irriterende. Spiller på Ps3

 

Det har noe med at hvis det ligger noen eksplosiver rundt deg, og noen skyter dem, så dør du og får 'bad luck'. Selv har jeg opplevd noen merkelige slike, hvor jeg plutselig løper i 2000 km/t og fyker utenfor banen, og får 'bad luck', helt ut av intet, men normalt, så er det slik som i min første setning. Husk at alt fra tanker til C4 kan få deg til å få 'bad luck'.

Bra å se at jeg ikke er den eneste som får det da :) Når det gjelder det med eksplosiver, har opplevd det sånn helt uten videre og. Går i en bygning "utenfor fare" Bad luck, Flyr fly/heli Bad Luck. Er ikke akkurat gøy at dette skjer når man virkelig er i slaget :cool:

Når du får 'bad luck' i heli og fly, så er sannsynligheten stor for at et annet fly har kræsja i deg.
Lenke til kommentar

Det er en ting jeg lurer på, jeg satte på bf3 igår, etter ca 4uker med opphold på spillefronten.

Og da fikk jeg opp to beskjeder når jeg kom frem til hovedmenyen, om at jeg kunne kjøpe Back to karkand, og at jeg kunne laste ned en ny multiplayer oppdatering. Sto også at jeg måtte ha måtte laste ned multiplayer oppdateringa for å spille back to karkand.

 

Så jeg lastet ned først oppdateringa, som var på brått litt over 2GB.. Og etter å ha få lastet ned den så kjøpte jeg back to karkand, og så lastet ned dette, men den var på kun 100-200kb, noe rundt der ihvertfall, husker ikke akkurat...

 

Er dette normalt?

 

Hvorfor var oppdateringa så stor? og spilltilegget så lite?

Lenke til kommentar

hvorfor kan man da først laste ned oppdateringa gratis, og så kjøpe spilltilegget etterpå?

 

Fordi B2K lå låst inne i 2gb patchen, du kunne ikke spille noen av banene der, men da du "kjøpte" B2K så fikk du lastet ned 100kb nøkkelen som låser opp den delen.

 

De har sagt i at fremtidig DLC vil bli lastet ned separat og vil ikke være i patcher.

Lenke til kommentar

Sliter litt jeg... spiller for det meste conquest på ps3, men skjønner lite... Skjønner at squaden min "er grønn" og at man helst bør holde seg til det objectiv'et som har samme bokstav som squaden, men det er jo ingen som gjør dette. Blir som oftest springende alene fra objective til objective ettersom de blir tatt av det andre laget. Når squadleader ikke setter target, noe som sjelden blir gjort og vanskelig å oppdage når det først er gjort, blir jo squad meningsløst?

Dessuten får man 500p for å vinne kampen, mens man får 450-500p for hver gang man tar objective. Synes dette oppfordrer til rambo taktikk. Om ett lag holder objective og hverken mister eller forlater det vil man få svært lite poeng i forhold å prøve å ta ett annet objective?

Lenke til kommentar

Sliter litt jeg... spiller for det meste conquest på ps3, men skjønner lite... Skjønner at squaden min "er grønn" og at man helst bør holde seg til det objectiv'et som har samme bokstav som squaden, men det er jo ingen som gjør dette. Blir som oftest springende alene fra objective til objective ettersom de blir tatt av det andre laget. Når squadleader ikke setter target, noe som sjelden blir gjort og vanskelig å oppdage når det først er gjort, blir jo squad meningsløst?

Dessuten får man 500p for å vinne kampen, mens man får 450-500p for hver gang man tar objective. Synes dette oppfordrer til rambo taktikk. Om ett lag holder objective og hverken mister eller forlater det vil man få svært lite poeng i forhold å prøve å ta ett annet objective?

 

Ta A og B eller C og D, og så holder du deg i område rundt der. Da vil squadet ditt spawna på deg nært et objekt som dere har, og dermed vil dere holde disse mye lettere. Så gjelder det å ha noen på laget som løper etter de to andre objektene.

 

Monzilla: Har ikke spilt siden 22 desember, og merket at aimen er helt borte. Dog, husker hvordan jeg skulle løpe rundt fienden osv, så endte jo med solide 33-5 før jeg falt ut av gamen pga. elendig internett. Faens nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...