Gå til innhold

Uttrykk din kondolanse og sorg over tragedien i Oslo og på Utøya


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min dypeste medfølelse går til alle ofre, pårørende eller andre direkte berørte som følge av terrorangrepet i Oslo og/eller massakren på Utøya. Jeg håper inderlig alle har en de kan prate med og som kan være et medmenneske i en tragisk situasjon som denne. Selv om store deler av Norges befolkning sitter milevis unna selve senteret for dette helvete som har utspent seg, så deler vi sorgen til alle dem som på en eller annen måte har opplevd dette tett på.

 

Kondolerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som amerikaner som fikk mange kondolans når 3000 døde i NYC kondolere jeg også dere snille nordmenn. Jeg hadde håpet Norge ville unngå slike hendelser, et land som setter så høy pris på tolerans og fred. Det finnes ingen ord å forklare hvordan dette kan skje, bare Gud vet det.

 

Jeg har hørt mange amerikaner uttrykke kondolanser idag, vi er med dere og desverre forstår hvordan det føler seg.

Endret av jjkoggan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg greier å skrive så mye her, men jeg vil bare få uttrykke min dypeste kondolanse til alle pårørende og andre som på en eller annen måte har blitt rammet. Dette er så ufattelig grusomt at, jeg vet det er en klisjé, men det finnes faktisk ikke ord i vårt språk til å beskrive dette. Jeg føler meg dårlig, skikkelig syk, etter å ha fulgt med konstant i et døgn nå, etter å ha lest, sett, hørt. Og jeg er ikke pårørende en gang. Kan ikke tenke meg hvordan dere har det nå. Jeg tenker på dere. Mer får jeg ikke skrevet akkurat nå, for jeg sitter her og skjelver mens jeg skriver dette.

Endret av Mokko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kondolere så meget til de pårørende, jeg kjenner ingen direkte fra Utøya(så langt jeg veit) men likevel var dette et følelse messig kaos for meg. Det var og er fortsatt ufattelig for meg at det har skjedd og hvordan dimensjoner dette har tatt. Enda en ting som er sjokkerende er at det tydeligvis var et enkelt menneske som fremstod som snill og rolig stod bak disse angrepene.

 

Vi må står imot og gjøre videre med åpenhet og debatter slik at aksjonen IKKE gir konsekvenser gjerningsmannen håpet på.

Lenke til kommentar

Forferdelig. Har vært på gråten utallige ganger i dag. Jeg kjenner ingen av offrene, ei heller noen av de pårørende. Alle mine tanker går til dere idag, og mest sansynlig en god stund fremover. Dette er helt ufattelig for meg at dette kan ha skjedd.

 

Jeg kondolerer på det dypeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...