Gå til innhold

Uttrykk din kondolanse og sorg over tragedien i Oslo og på Utøya


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil uttrykke min kondolanse til hele norges befolkning, da vi alle er sterkt påvirket av denne katastrofen, men spesielt til de som har mistet familie og venner.

Jeg håper at staten gror såpass med baller at de sperrer den sadistiske, komposthaugen av et menneske inne i et lite rom med myke vegger, resten av hans stakkarslige liv.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Kondolerer til alle som er berørt, enten direkte eller indirekte.

 

Var på Domskirken på lørdag etter jobb og la igjen en rose, uten at dette skulle hjelpe noen på noen måten, så jeg at det var flere der som la merke til at det ble gjort. Jeg ble spurt om jeg hadde mistet noen, og det har jeg ikke. Mannen takket for at jeg hadde tatt meg bryet med å komme og vise at vi står sammen.

 

Jeg vil oppfordre alle til å gjøre noe lignende. Det er kanskje ikke stort, men for noen betyr det veldig mye.

Lenke til kommentar

Kondolerer til alle de som er pårørende og rørt av denne triste og tragiske hendelsen.. Det er helt ubegripelig at noe sånt skal skje i et så fredelig og fint land som Norge... Jeg har ikke ord for dette.. Ikke alt kan beskrives med ord, men kun med følelser og tanker... Håper at Breiviken får det så fortjent som mulig... Lenge leve AUF sitt syn i politikk, fred, kjærlighet og omsorg ikke minst... Vi holder hendene sammen for alt og ingenting skal komme gjennom det norske befolkningsfellesskapet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...