Gå til innhold

Uttrykk din kondolanse og sorg over tragedien i Oslo og på Utøya


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem skulle tro noe sånt, hvem kunne forestille seg at noe slikt kunne skje? I alle fall ikke jeg; tror ikke jeg har forstått hva som egentlig har skjedd. Er så utrolig forferdelig! Helt uvirkelig! Skjønner ikke hvordan noen kan gjøre noe så grusomt mot andre mennesker... Det er mange som vil få mange vonde uker/måneder/år fremover! Vet ikke hva jeg kan si, annet enn at jeg ønsker de pårørende alt godt! Føler med dere.

 

- Kondolerer! Min medfølelse går til alle pårørende og andre involverte.

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fryktelig trist det som har skjedd. Jeg viser min typeste medfølese og varme omtanker til alle som er berørt av denne tragedien. Hele Norge står sammen i den forferdelige hendelsen.

 

Om én mann kan vise så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi alle kan vise sammen - Stine Renate Håheim

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skal man si til noe som det her. Man er stolt av landet sitt, stolt av hvor fredlig vi har det, hvor gode vi er mot hverandre. Norge har vært et prakteksempel på åpenhet og toleranse, og på et døgn med helvete prøver noen å røve det fra oss. Det har vært tunge dager, for alle nordmenn, men spesielt for de som mister sine nærmeste. Jeg føler med dere, og det gjør alle andre nordmen også. Kondolerer så mye, og måtte det ligge lysere tider på horisonten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kondolerer for alle sårede og etterlatte. Dette er en sak som har rammet så mange så sterkt, og jeg håper vi aldri får se noe så ille igjen.

 

Det er så vanskelig å forstå, det er så mye hat å dyrke, og så mye kjærlighet som trengs hos folket der ute, at jeg føler meg ganske hjelpesløs i denne sammenheng.

 

Tragisk.

Lenke til kommentar

Kondolerer. Dette som har skjedd er ganske unødvendig og hadde virkelig ikke trengt å skje.

 

Nothing on earth stays forever

but none of your deeds were in vain

Deep in our hearts you will live again

you're gone to the home of the brave

 

Every solemn moment I will treasure inside

even though it's hard to understand

that a silent wind can blow that candle out

taking everything leaving the pain far behind

 

Tatt fra en hammerfall sang men føler at passer nå.

Endret av Bloodlines
Lenke til kommentar

Min dypeste medfølelse og kondolanse sendes til hele Norge som nå er i sorg.

Enhver av de som falt var en venn. Jeg er stolt over å være nordmann etter at jeg så sammenligningen mellom Bush og Stoltenberg:

George W. bush 9/11: We will hunt you down!

Jens Stoltenberg 22/7: Vi vil svare terroren med enda mer demokrati.

 

Jeg hadde 8 venner på den øya. 6 kom hjem igjen i live, 1 er fortsatt savnet, og en ble skutt og drept.

Det er veldig vanskelig å takle det å miste en av mine nærmeste på verst tenkelige måte. Dette er ting som er beyond det man ser i film, og er umulig å forestille seg.

 

Jeg har snakket med vennene mine som var på øya og som kom tilbake med livet i behold. Det er første gangen jeg har kastet meg om halsen til noen og sagt: jeg er så glad du er i live!

Det kan ikke sammenlignes med noe jeg har opplevd før.

 

En av mine bedre venner ble makabert revet vekk fra livet på fredag.

Det at han, av alle, skulle falle, var helt grusomt. Han er..var..av den typen du møter én gang, og husker resten av livet. Jeg kommer aldri til å glemme latteren hans, ei heller hvordan han sa: «Ååååh! Det er jo Trine fra Tynset joooo!».

Så mange fantastiske minner jeg deler med deg, kompis. Du vil aldri bli glemt. Du er ikke borte. Du lever i meg, i familien din, i vennene dine, og alle som noen gang har møtt deg. Vi har minnene. Jeg skal ta godt vare på de. Legge dem i en kiste av gull og vokte dem med mitt liv. Minnene vi deler er noe noen aldri vil være i stand til å ta i fra meg. Ikke engang Anders Behring Breivik.

Endret av triha
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...