Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum.

Jeg har faen ikke lyst til å tro deg. Noe så utrolig stakkarslig.

Dette er blant de verste som finnes, folk som profiterer på sånt, så en på facebookgruppen: Vi må stå sammen mot terrorisme eller noe.

Han brukte den gruppen til å promotere sin egen nettbutikk, grådigheten kjenner ingen grenser!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum.

Jeg har faen ikke lyst til å tro deg. Noe så utrolig stakkarslig.

 

Det var også det første jeg tenkte når jeg så alle vinduene i gata sprekke og knuse.

 

Men så slo jeg tanken fra meg og tenkte "Jaja, det er jo tross alt ikke Mogadishu. Nordmenn kan jo oppføre seg".

 

Tydligvis ikke.

Lenke til kommentar

Har en i klassen min som er der ute, og som det ikke er mulig å få kontakt med. Orker ikke å anta det verste, men det er ganske forferdelig å ikke vite...

 

Er i en lignende situasjon.

Jeg velger å tro at ho er tom for strøm, har svømt i vann med telefonen eller har skrudd den av eller blitt den fratatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I følge en kamerat på jobb i ett vaktselskap er det vist mye innbrudd i sentrum.

Jeg har faen ikke lyst til å tro deg. Noe så utrolig stakkarslig.

Lavmåls, men jeg tror det. Da jeg var der nede var det allerede en del folk som tilsynelatende sjekket ut hvilke steder som var lettest å komme seg til.

Lenke til kommentar

Har en i klassen min som er der ute, og som det ikke er mulig å få kontakt med. Orker ikke å anta det verste, men det er ganske forferdelig å ikke vite...

Husk at han kan ha svømt og dermed ødelagt mobilen.

Ellers har de fått mobil-forbud nå, så da er det også umulig å få tak i de.

 

Vil også nevne at dette er standard prosedyre at de får forbud mot komunikasjon ut(telefon, media, tilfeldig forbipasserende, venner, osv).

Lenke til kommentar

Reagerer på at USA ikke direkte har gitt regjeringen kondolanse.

 

Foreløpig holder jeg en knapp på at det er høyre-ekstreme som står bak bomben. Kanskje noen med en skrue løs.

 

Eventuelt er det fundamentalistisk islamisme pga den norske boken eller afghanistan...

 

 

Får nok vite mer i morgen....

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...