Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke gjøre dette til en diskusjon om Heartstone, men jo jeg regnet med du visste det, det var bare et lite stikk for moro skyld, ikke noe vondt ment i det :)

Det kommer vel litt an på hva som spilles mot deg og hva du spiller selv. Min normale deck er... kanskje litt special. Antar du mener ting som randomly lager helvete, som Ragnaros, samt motstanderens draw.

Jeg har det kjekt i Heartstone som det er, men det er muligens kun pga at jeg spiller Miracle Rogue for tiden.

Lenke til kommentar

 

Ellers holder jeg på med Blue Dragon på X360, men er foreløpig ikke helt fornøyd. Håper det tar seg opp.

 

Dette kjøpte jeg brukt for årevis siden men har ennå ikke spilt det. Det er et åpent spørsmål om jeg i det hele tatt gidder, da jeg har et inntrykk av at det er nokså barnslig og simpelt, mest som et slags introduksjons-JRPG for uerfarne spillere.

 

 

Det er vel for så vidt riktig. Historien er simpel og barnslig og spillet er relativt lett. Hjelper ikke at jeg misliker hovedpersonen du styrer som heter Shu. La akkurat spillet vekk og dro heller frem GTA V. Håpet det skulle ta seg opp slik Eternal Sonata gjorde, men det gjorde det ikke.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Zelda Skyward Sword.

Kjøpte dette spillet da det kom ut i 2011, men likte det ikke helt i begynnelsen på grunn av motion control, og det virket kjedelig og tregt.

Etter å spilt det fantastiske A Link Between Worlds på 3DS fikk jeg lyst å spille flere Zelda spill. Skyward Sword er det eneste Zelda spillet jeg ikke har spilt meg gjennom. Derfor bestilte jeg det fra coolshop.com i begynnelsen av januar (jeg solgte det forrige siden det ikke ble spilt).

Jeg er helt hekta og elsker spillet nå :)

Akkurat spilt meg gjennom Ancient Cistern. Dette var et utrolig bra designet tempel og episk bossfight.

Jeg skjønner egentlig ikke all den negative omtalen dette spillet får.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Zelda Skyward Sword.

Kjøpte dette spillet da det kom ut i 2011, men likte det ikke helt i begynnelsen på grunn av motion control, og det virket kjedelig og tregt.

Etter å spilt det fantastiske A Link Between Worlds på 3DS fikk jeg lyst å spille flere Zelda spill. Skyward Sword er det eneste Zelda spillet jeg ikke har spilt meg gjennom. Derfor bestilte jeg det fra coolshop.com i begynnelsen av januar (jeg solgte det forrige siden det ikke ble spilt).

Jeg er helt hekta og elsker spillet nå :)

Akkurat spilt meg gjennom Ancient Cistern. Dette var et utrolig bra designet tempel og episk bossfight.

Jeg skjønner egentlig ikke all den negative omtalen dette spillet får.

Skyward sword er veldig bra. Eneste er at fektingen blir litt slitsom og lite presis.

 

Rart ay du sier spillet får mye negativ omtale. 93,5% på gamerankings er jo bra :)

Men jeg likte Link Between Worlds. Mer fokusert og tight. SS er nesten for langt.

Lenke til kommentar

Går mest på hearthstone, hadde begynt med skyward sword til Wii men klarer ikke spille med rævva grafikk, venter på blutooth adapter til PC for å koble Wiimote så jeg kan fortsette.

Begynte også med GW2 igjen, får se hvor lenge jeg orker det.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...