Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Hva syntes du om Knack? Jeg hadde forhåndsbestilt PS4 og Knack (eneste spillet som jeg var litt interessert i), men avbestilte pga forferdelige reviews samt at jeg følte at det var for lite ellers som fristet med PS4 akkurat nå.

 

Vurderte og avbestille selv, men tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Hadde det morro igjennom hele spillet, selvsagt endel repitisjon og ikke all verden med variasjon, men alt i alt et koselig og morro spill. Ganske vanskelig til tider.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vurderte og avbestille selv, men tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Hadde det morro igjennom hele spillet, selvsagt endel repitisjon og ikke all verden med variasjon, men alt i alt et koselig og morro spill. Ganske vanskelig til tider.

 

Likte Knack overraskende godt. Hadde fått et inntrykk av media at det var "Worst game ever!!!!". Men jeg storkoster meg gjennom spillet (spiller det nå, startet i går). Ikke det beste spillet jeg har spilt, men det er veldig underholdende.

Lenke til kommentar

Straks ferdig med min tredje gjennomspilling av Suikoden 2. Spillet sitter fortsatt trygt blant mine topp 3 favorittspill noensinne, og er en god kandidat til å være det beste JRPGet som er laget.

 

Deretter er jeg litt usikker på om det kanskje blir The Witcher 2, som jeg har hatt liggende i et par år nå.

Lenke til kommentar

7 days 2 die det går i her. Er fortsatt i beta, men er allerede et strålende spill :)

Man velger selv om man vil spille Singelplayer, Coop med en venn eller Multiplayer PVP eller PVE.

Spillet er litt som Left 4 Dead blandet med Minecraft og Towerdefence. De adder hele tiden nye ting inn i spillet som gjør man aldri blir lei. Du kan crafte våpen, verktøy og miner også for å forsvare deg mot Zombier. På dagtid går man rundt å looter hus, biler osv, men nattertid er det best å komme seg innom hus fordi zombiene er 10 gang sterkere og raskere natterstid.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis The Witcher 2 i kveld, forutsatt at samboeren ikke okkupere TVen med New Vegas hele kvelden. :hmm:

 

Morrowind, med den relativt nye modden Morrowind Overhaul 3.0 som forbedrer grafikken så mye at det nesten ser ut som et moderne spill.

 

Takk for tipset. Morrowind er min favoritt blant Elder Scrolls-spillene.

Lenke til kommentar

Det ble Enslaved i stedet. Så langt morsomt gameplay og en interessant, post-apokalyptisk setting. Det eneste aberet er at jeg aldri har likt eskorteringsoppdrag i spill, og hele spillet ser ut til å være basert rundt det. Jeg ville kost meg mer om jeg bare kunne kost meg med Monkey uten at Trip maser på meg hele tiden (som samboer får man nok jentemas uansett).

Lenke til kommentar

Spiller det første Jak and daxter, som er en del av HD trilogien som er gratis gjennom PS plus. Spilte aldri det første i serien, og må si at jeg koser meg så langt. Litt kjip framerate på Vita, men perfekt spill å spille i senga eller på bussen. Anbefales!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Spiller Diablo 3 på Xbox for øyeblikket. Overraskende morsomt. Var egentlig temmelig skeptisk til Diablo på konsoll, men nå er jeg på min tredje level 60 karakter.

 

Det er vel det at det gir meg litt av den samme følelsen som WoW. Omg, shiny lootz med større siffer. Nom nom.

 

Hvis noen vil spille med meg finner du meg med gamertag : Neptjune

Er lysten på å farme keys og ubers.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...