Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagt vekk Ys VII på PSP etter at det ble litt for mye buttonmashing og gått over på Uncharted 3. Det blir antageligvis mitt siste Uncharted; jeg skjønner at man ønsker et slags Indiana Jones-spill, men det får være grenser for slitne klisjeer. Jeg stønnet høyt da det ble klart at plottet skulle dreie seg rundt en Dan Brown-aktig konspirasjonsteori som involverer historiske personer som (selvfølgelig) var del av en hemmelig orden med planer om å ta over verden. Jaja, i det minste er det ingen Desmond Miles eller Animus-maskin her.

 

Heldigvis er gameplayet helt ok. Puzzles og skyting.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Ipad-Plants-vs-Zombies-2.jpg

 

Veldig gøy spill. Vet det er flere her som hater spillet bare fordi det faktum at det lanseres på Xbox-konsoller først. Men søren så morro. Der Battlefield 4 er altfor mye av det samme som i BF3 er Plants Vs. Zombies: Garden Warfare morsomt og originalt. Med sitt spillsystem som minner ja mest om Battlefield er spillet noe av de friskeste innen "skytespill" jeg har spilt siden Portal. Og det er fun.

 

I utgangspunktet trodde jeg spillet skulle være lett, men når man gjør ting som Garden Ops er fiendene overraskende utfordrene. Garden Ops er klassiske beskytt hagen din-modusen fra de andre spillene i 3D-form med store nok maps som ikke føles for store eller for små ut. Det er både åpne steder og trange korridorer. Steder bare enkelte karakterer kan komme o.s.v.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her har det kun gått i Football Manager 2013 siden jeg la World of Warcraft på hylla igjen. Har hatt en eventyrlig save med AFC Wimbledon, men gikk videre til Football Manager 2014 og Yeovil da spillet kom på tilbud til 31,- kr på Coolshop her om dagen. Ser for meg at det blir mye FM2014 fremover!

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...