Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banished

 

 

By simulator spill i middelalderen, veldig kjekt spill, tar en del tid å sette seg inn i, og en del småfrustrasjoner, men ellers er det hvirkelig avslappende og tiden flyr forbi :p

 

Hvilket spill kan du sammenligne det mest med?

Har vurdert å plukke det opp selv, har mange gode minner fra både The Guild (Jowood) og andre lignende spill.

 

Sitter og spiller for tiden Project Zomboid og ikke minst Dwarf Fortress som jeg håper snart blir oppdatert...

Kan ikke si det blir alt for mye spilling nå som jeg har tvillinger og er moderator her.

Lenke til kommentar

Banished

 

 

By simulator spill i middelalderen, veldig kjekt spill, tar en del tid å sette seg inn i, og en del småfrustrasjoner, men ellers er det hvirkelig avslappende og tiden flyr forbi :p

Hvilket spill kan du sammenligne det mest med?

Huff, det blir ikke lett, har ikke spilt mange spill som Banished, det nermeste er vell Civilization eller Age of Empires, minus combatten :p Er ganske likt gamle Sim city spill ville jeg også sagt ;)

Lenke til kommentar

Spiller Killzone Shadowfall på Playstation 4. Vet det er flere her som hater spillet, det er faktum det er på en Sony konsoll. Spillet har gitt meg mange timer underholdning, imponerende grafikk. Storyen er helt ok.

 

Gameplayet kunne vært bedre men jeg klarte meg fint uansett. Spilte på Veteran uten crosshair og HUD. Til å være et lanseringsspill så var det en god opplevelse hos meg. Multiplayer var kurrant.

 

Nå har jeg dette spillet friskt i minne og spiller Demon's Souls på (PS3) nok en gang sammen med Forza Motorsport 5 (Xbox One).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Banished

 

 

By simulator spill i middelalderen, veldig kjekt spill, tar en del tid å sette seg inn i, og en del småfrustrasjoner, men ellers er det hvirkelig avslappende og tiden flyr forbi :p

 

Hvilket spill kan du sammenligne det mest med?

Har vurdert å plukke det opp selv, har mange gode minner fra både The Guild (Jowood) og andre lignende spill.

 

Sitter og spiller for tiden Project Zomboid og ikke minst Dwarf Fortress som jeg håper snart blir oppdatert...

Kan ikke si det blir alt for mye spilling nå som jeg har tvillinger og er moderator her.

 

 

Anno 1404 er nok det nærmeste du kommer Banished vil jeg tro. Same same but still very different ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

GTA5. Kontrollene er strammere enn noensinne (med mulig unntak av GTA1-2 ;)) men jeg synes fortsatt spillet er skikkelig vanskelig allerede fra begynnelsen. Det kan ha noe å gjøre med at mine kjøreferdigheter er like dårlige som irl; jeg håper virkelig ikke at det kommer et race-oppdrag som er obligatorisk for å fullføre spillet, for da kommer jeg ikke lenger.

 

Ellers setter jeg stor pris på satiren i spillet, som alltid. Lifeinvader er en suveren Facebook-parodi og det er til og med verdt å høre på radioreklamene når man får servert gullkorn som "we know that your business is important to us, that's why we treat you like shit."

Lenke til kommentar

Banished

x11-610x343.jpg

 

By simulator spill i middelalderen, veldig kjekt spill, tar en del tid å sette seg inn i, og en del småfrustrasjoner, men ellers er det hvirkelig avslappende og tiden flyr forbi :p

 

irriterer vannet av meg, når bygningen siden av brønnen tar fyr, så svis hele nabolaget av mens folka mine står og koper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En del iPad spill i det siste, Infinity blade 3, Autum Dynasty Warlords, Royal Revolt 2, Dragon Age Heroes og Warhammer Quest.

 

Jeg støtter navneendringen din. :)

 

Spartapus: Hvis du feiler på et oppdrag tre ganger kan du velge å hoppe over den delen, så du vil aldri stå fast i GTA V.

 

Ja, jeg fant akkurat ut dette da jeg tok det første flyoppdraget til Trevor. Er det bare meg eller er det like vanskelig å fly i GTA5 som i virkeligheten? Gikk i hvertfall i bakken en tyve ganger.

 

Ellers må jeg si at Trevor er en fantastisk karakter. Får de andre to til å virke nærmest kjedelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...