Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ble litt skremt eller "provosert" over Civilization V, men nå gamer jeg det. Har planer om å spill det mye nå, slik at jeg kan bli en god spiller, synes det er vanvittig gøy! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det mer interessante spørsmålet er vel egentlig: bryr du deg?

Jeg tviler sterkt på at folk her faktisk bryr seg om hva man skriver. Jeg tror den eneste grunnen til at folk skriver her er for å selvstimulere nerdedelen i seg selv, og det mener jeg ikke på en ond måte fordi slik føler jeg også det. Men ok, jeg skal si det jeg spiller nå så får vi se om noen faktisk svarer/siterer meg og diskuterer de spillene jeg holder på meg.

 

Persona 4

Silent Hill 4

Project Zero: Crimson Butterfly Wii Edition

Lenke til kommentar

Det mer interessante spørsmålet er vel egentlig: bryr du deg?

Jeg tviler sterkt på at folk her faktisk bryr seg om hva man skriver. Jeg tror den eneste grunnen til at folk skriver her er for å selvstimulere nerdedelen i seg selv, og det mener jeg ikke på en ond måte fordi slik føler jeg også det. Men ok, jeg skal si det jeg spiller nå så får vi se om noen faktisk svarer/siterer meg og diskuterer de spillene jeg holder på meg.

 

Persona 4

Silent Hill 4

Project Zero: Crimson Butterfly Wii Edition

 

Tror du har misforstått litt jeg.

Tråden fungerer fint som litt inspirasjon til andre spillere over spill som er verdt å spille. Følger man med her så finner man fort folk som liker lignende spill som deg selv og som kanskje via spillvalgene deres faktisk gir deg litt inspirasjon til å prøve noen nye spill.

 

Kan jo utdype litt i slengen hva jeg liker mest (selv om det ikke står noe om det i førstepost).

 

Liker best : Rollespill , gjerne taktiske rollespill.

Liker minst : Fotball / Rugby.

 

Spiller for tiden (sjeldent, er pappa til aktive tvillinger på 5mnd) :

The Last of Us , Ps3 : Action / FPS , utrolig bra. Fullførte nettop.

Dark Souls ,Action Rpg Ps3 -Prøver å få tak i de siste Trophyene.

Dwarf Fortress , ASCII Awesomeness Simulator Pc - Morsomt tidsfordriv til tid og annen.

Stardrive ,4X Pc - Fikk spillet for en slikk og ingenting ,faktisk bedre enn det jeg trodde.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Spiller The walking dead. Kjempebra spill. Anbefaler det til alle som liker en god historie i spill.

 

Jeg ga opp etter en halvtime. Ble kraftig irritert over å aldri få tid til å tenke over svarene mine, og veldig stresset av tidslimiten som raste nedover. Ble en skikkelig let down etter all lovprisingen av det spillet.:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...