Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Spiller for tiden Deadpool. Hadde ganske lave forventninger til det, men etter "WTF Is Deadpool" fra TotalBiscuit tenkte jeg at jeg skulle prøve det likevel. Kort sagt? Fy faen... dette er et av de beste spillene jeg har spilt i år. Det minner veldig mye om Arkham Asylum, men er 100% useriøst. Som TotalBuscuit sier er Deadpool en usympatisk, mannsjåvenistisk psychopat det er vanskelig å like, men det gjør spillet enda bedre. Han tar ingenting seriøst, kødder med alt og alle og driter i historien. (seriøst, noe av det første han gjør er å rive ut sider i manuskriptet.) :p Anbefales varmt til folk med rar sans for humor. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte på Witcher 2 her om dagen. Kjøpte det ved launch men aldri startet det opp, og siden det er tørke på gode rpg spill tenkte jeg hvorfor ikke teste å se om det duger. Lett det beste rpg spillet jeg har spilt på lenge. Gøy å se at valgene man tar har en konsekvens, det har jeg savnet fra endel andre såkalte rollespill...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Alle Battlefield spillene var jo bra, selvfølgelig litt varierende. Titan modusen var faktisk ganske gøy, og det kunne fort bli noen intense kamper om å sprenge titan først! :) Personlig tror jeg Vietnam er min favoritt.

 

Hehe. Er det noe vits å begynne å spille 2142? Lurer på om det er et aktivt community.

 

XCOM, men jeg blir så grinete når soldatene mine dør, måtte ta en pause.

 

Gøy spill, bare dumt at jeg suger i slike strategi spill, så jeg har ikke tålmodigheten til å spille det..

 

Men lurer på om jeg skal ta en liten prøvetur til (Fikk spillet gratis når jeg kjøpte Bioshock: infinte).

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Gøy spill, bare dumt at jeg suger i slike strategi spill, så jeg har ikke tålmodigheten til å spille det..

 

Ja, er litt der jeg også sliter. Kysten ser klar ut, og jeg blir utålmodig og lei av å være forsiktig. Tenker at så farlig kan det ikke være, så sender en soldat inn i ukjent territorium, der han oppdager åtte romvesner som prompte spretter frem og kverker hele enheten min. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, er litt der jeg også sliter. Kysten ser klar ut, og jeg blir utålmodig og lei av å være forsiktig. Tenker at så farlig kan det ikke være, så sender en soldat inn i ukjent territorium, der han oppdager åtte romvesner som prompte spretter frem og kverker hele enheten min. :p

 

I know that feeling. :p

Lenke til kommentar

Xcom Enemy Unknown er ikke akkurat det perfekte strategi spillet.

Mye feiler som når man skyter feil side og når aliens popper opp rett foran trynet ditt.

 

Men god damn beste spillet jeg har spillet på lenge.

 

Kjenner frustrasjonen, man kan snike i mange runder, plutselig gir man seg og går litt for langt og snapp du er død, New Game.......

 

post-241361-0-66911700-1372761840.gif

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Xcom Enemy Unknown er ikke akkurat det perfekte strategi spillet.

Mye feiler som når man skyter feil side og når aliens popper opp rett foran trynet ditt.

 

Men god damn beste spillet jeg har spillet på lenge.

 

Kjenner frustrasjonen, man kan snike i mange runder, plutselig gir man seg og går litt for langt og snapp du er død, New Game.......

 

post-241361-0-66911700-1372761840.gif

Enig der sitter selv å spiller x-com nå for tiden. Mista mine 5 beste folk i går da raget jeg og startet new game :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neida, er folk der enda. Jeg tok en pause for en stund siden og har nylig kommet tilbake - og det er fortsatt god aktivitet.

Jøss! Hadde jeg hatt en god internettforbindelse kunne jeg tatt et par runder med deg på Gold/Plat, husker fortsatt at warp + incendiary ammo + Reegar = Win :w00t:

Mulig jeg fortsatt kan ta Collector Gold Solo med Human Adept, men det er ikke så mye vits i utenom skrytefaktoren nå ettersom jeg allerede har alle URs på X og Best of The Best-banneret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...