Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Er et stykke på vei inn i Spec Ops: The Line. Det fikk jo masse anbefalinger, og presentasjonen er helt topp, men så langt føler jeg jeg bare går fra den ene arena-kampen til den neste, helt uten frihet eller variasjon. Tror egentlig jeg gikk lei den typen gameplay etter et par Uncharted-spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Runda alle Metal gear solid spillene i kronologisk rekkefølge. (utenom portable ops og acid). Det er nå 70 min i skrivende stund siden jeg tok "sistebossen" i MGS4, og enda er det cutscene med melodramatikk sånn at jeg rødmer. Spillet er jo helt rått, men dette er drøyt! De har ikke edita ut noe som helst!!!

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl

Duke Nukem 3D

Half Life 2: Episode 1.

Half-Life universet slår de fleste spill på atmosfære. Gravity Gun må være tidenes beste våpen. Utrolig digg å rappe granaten fra en combine-zombie eller kveste en combine soldat med en radiator.

Lenke til kommentar

Er et stykke på vei inn i Spec Ops: The Line. Det fikk jo masse anbefalinger, og presentasjonen er helt topp, men så langt føler jeg jeg bare går fra den ene arena-kampen til den neste, helt uten frihet eller variasjon. Tror egentlig jeg gikk lei den typen gameplay etter et par Uncharted-spill.

 

Nå skal ikke jeg avsløre for mye. Men det er netopp det du gjør ;) Spill det ferdig (mulig du har gjort det). Også tenker du litt over spillet :)

Lenke til kommentar

Phantasy Star IV. Det beste japanske rollespillet til Sega Mega Drive/Genesis - ikke at det er så mye konkurranse! SNES dominerte virkelig der, men PSIV er nesten like verdt å få med seg som Final Fantasy VI og Chrono Trigger.

 

Runda alle Metal gear solid spillene i kronologisk rekkefølge. (utenom portable ops og acid). Det er nå 70 min i skrivende stund siden jeg tok "sistebossen" i MGS4, og enda er det cutscene med melodramatikk sånn at jeg rødmer. Spillet er jo helt rått, men dette er drøyt! De har ikke edita ut noe som helst!!!

 

Metal Gear Solid-serien fra MGS1 på PS1 til MGS4 til PS3 må være en av de største spillopplevelsene man kan ha, spesielt spilt sammenhengende. Det finnes ikke noe lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Spilte nettopp det første Splinter Cell, meget bra til å være så gammelt. Skam at driveren min er bugga og lager masse strekmerker under cutscenes og briefs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...