Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kingdoms of amalur er ganske bra. men du burde starte det på hard siden vansklighets graden er altfor dårlig hard er som normal.

Det er trist at det er så rushet igjennom på enkelte ting. Når man først får epic items f.eks, er de alltid i lavere lvl en det du er, så de er ubrukelige, så ender med at du alltid lager ditt eget. Men fighting sitter helt som det skal, synest flere spill skulle vært slik. Trist at det ikke gikk for utvikleren som de drømte om.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Resident Evil serien. At jeg ikke har spilt denne serien før er en skam!

 

Kjøpte meg hele serien som var mulig å få tak i på Steam. Mangler dog Revelations.

 

Er litt mye cutscenes men ellers et bra spill! :)

 

Mye dialog = kjedelig (i noen tilfeller).

 

Mulig jeg gir det et forsøk siden, atm så kjøper jeg spill jeg er sikker på jeg liker. :)

Lenke til kommentar

Sniper Elite: Nazi Zombie Army. Veldig underholdende spill. Definitivt verdt pengene. Fåes billig på Steam.

 

Så spiller jeg litt World of Tanks og War Thunder. Har nesten gått lei, så trenger forslag til spennende spill i samme sjanger.

 

Ser også etter et strategispill som kan matche Generals: Zero Hour-forelskelsen min. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er litt mye cutscenes men ellers et bra spill! :)

 

Litt morsomt å tenke på at jeg selv hater cutscenes i de fleste spill, men i Max Payne 3 gjorde de det så bra, så det ble faktisk til noe.

Lenke til kommentar

Max Payne er en av de største overraskelsene denne generasjonen for min del. Jeg hadde egentlig ikke forventet noe som helst da jeg kjøpte spillet på et Steam-salg til en slikk og ingenting, men ble helt bergtatt av det som utrolig nok er et svært velpolert skytespill fra Rockstar. Visste ikke de hadde det i seg å lage så god skytemekanikk.

 

Historien var også utrolig kul synes jeg. Ekte gangsterfortelling, med intriger, tvister og svært engasjerende fortellerteknikk. Manuset og skuespillet er også sylskarpt.

 

Et av de beste spillene denne generasjonen synes jeg. Synd at det solgte så dårlig at det nok ikke blir flere spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...