Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Last of Us på survival mode, mye bedre opplevelse uten "listen mode".

Blir nok Unit 13 på vita etter dette, får så mange spill fra playstaion plus. klarer jo aldri og bli ferdig før det kommer noe nytt

 

Fullførte min Survivor+ i forrige uke. Følte også at opplevelsen ble litt mer fornøyelig når det ble litt tøffere. :)

 

Spiller nå Tales of Graces f. Mitt første "Tales of" spill, minner meg egentlig om Dragon Quest :hmm:

Lenke til kommentar

Kampsystemet er veldig forskjellig fra DQ, men tenkte mer på hvordan du utforsker verdenen og diverse systemer i spillet som å bruke en "mixer" for å generere items mens du utforsker.

 

Sier ikke at spillet er helt likt DQ, men det har visse elementer som minner meg om DQ.

Endret av Makiavelli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gleder meg til å få opp stasjonær-pcn om et par dager. Laptop hele sommern så det har stort sett gått i Binding of Isaac. Har en del spill liggende som skal prioriteres før skolestart. Deriblant å få spilt ferdig Shadowrun Returns, Hitman Absolution og Deadlight,

 

Selv om jeg har spillt Hitman Blood Money så synes jeg mye av klaginga på Absolution er sterkt overdreven. Jeg er i alle fall i god stand til å nyte begge spillene til tross for forskjellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...