Gå til innhold

Den store Nintendokaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

F-Zero GX er riktignok brutalt, men det er også helt nydelig, og gir en fartsfølelse jeg ikke har funnet andre plasser (Fast Racing Neo på WiiU er kult da).

Edit: Skriveleif

Endret av Raspeball
Gjest Slettet+130498
Skrevet

Kan man spille spill fra SD kortet, eller må de ligge internt på switch'en?

Skrevet

Kan man spille spill fra SD kortet, eller må de ligge internt på switch'en?

Kan fint ha spillene på SD kortet og spille fra det. Har selv alle digitale spillene på SD kortet.

Skrevet

Men kan man bytte mellom flere SD kort ettersom de blir fulle? Det går helt fint på 3DS hvertfall. Eneste hake er såklart at SD kortet "låses" til konsollen man bruker det på så du ikke kan piratkopiere masse spill.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Spesielt hvis man ser Ben Heck sin teardown der det kommer frem at NES og SNES Classic er nær sagt identiske. Det har sikkert ikke kostet Nintendo mer enn noen få dollar å lage de, med reservedeler fra Wii og alt mulig.

Skrevet (endret)

De eneste svindlerne her er Nintendo selv. Ta dobbel pris for en plastboks med en emulatorchip i som er prikk lik den forrige plastboksen innvendig.

Endret av Bytex
Skrevet

Nå er det vel ikke svindel hvis man vet hva man betaler for? De sier du får en boks med en hel drøss NES- eller SNES-spill, og det funker fint på moderne TV, og det er nettopp det som er i esken. At dere ikke liker prisen endrer ingenting. Det er jo bare å være å kjøpe den?

Skrevet

De eneste svindlerne her er Nintendo selv. Ta dobbel pris for en plastboks med en emulatorchip i som er prikk lik den forrige plastboksen innvendig.

Prisen til et produkt er hva markedet er villig til å betale for det, ikke hva det koster å lage.

Skrevet

Mitt poeng er at jeg ikke ser grunnen til at mini SNES skal være dobbel så dyr som sin forgjenger når de er så godt som identiske. 800 kr er en ålreit pris for alt sammen egentlig, men det plutselige hoppet til 1,500 kr er helt tullete.

Skrevet

Mitt poeng er at jeg ikke ser grunnen til at mini SNES skal være dobbel så dyr som sin forgjenger når de er så godt som identiske. 800 kr er en ålreit pris for alt sammen egentlig, men det plutselige hoppet til 1,500 kr er helt tullete.

Pris/etterspørsel vettu. Det er ikkje tullete, det er slik alle varer har blitt handlet bestandig.

Synn for dem som ikkje kjøpte til dag-1 pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...