Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L.A. Noire - kan noen hjelpe meg å sette mer pris på dette spillet? Jeg liker konseptet, men sliter helt ekstremt med avhørene. Det virker omtrent helt tilfeldig på meg hva som funker. Noen ganger føles det som om bad cop burde funke, men så er good cop riktig. Accuse er heldigvis litt lettere, siden jeg da som regel har håndfaste beviser, men er ikke alltid dette går som forventet heller.

 

Er det mulig jeg vil byte spillet mer hvis jeg slutter å bry meg om å gjøre alt riktig? Gjør jeg for mye feil i et avhør, restarter jeg ofte spillet og prøver på nytt. Hva taper jeg egentlig på å ta feil? Jeg har ikke helt forstått meg på poengsystemet og lignende i spillet.

Lenke til kommentar

Tja, jeg synes også det var vanskelig å vite hva som var riktig spørsmål, samtidig ville blitt kjedelig om personene du avhørte ga altfor tydelige hint. Det ville jo også være sånn i virkeligheten at noen personer er lettere å lese enn andre.

 

Det kan også være at du ikke har funnet nok spor. Ofte kan det være en enkelt gjenstand som lar deg tippe et avhør i din favør.

 

Ellers er det heller ikke sånn at du ikke kommer videre om du ikke gjør det bra i intervjuene. Det er noen få intervjuer som gir en slags game over hvis du roter det til.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nja, nå kan en jo ikke bruke laderne til DS/3DS/Switch om hverandre da. Da jeg kjøpte New 3DS fulgte det ikke med lader, antar at de tenkte at noen velger å oppgradere den orginale 3DS, og at de skulle slippe å kjøpe lader. Noen som kan verfifisere at det fulgte med lader til den orginale 3DS?

 

Da jeg kjøpte Switch fulgte alle nødvendige kabler med.

Lenke til kommentar

Skjermene tåler nok en del, men jeg tenker mest på overflate riper og slik som fort kan bli jævlig irriterende hvis man legger merke til de og spesielt på touch screenen hvor du også kjenner ripene de når du glir over med stylusen. Slike screen protectors er så billige uansett og det er flere i pakken så er like greit på bare kline de på å alltid ha skjermene under i "mint" condition :)

 

Har vurdert grip selv for 3DSen ligger virkelig ikke noe behagelig i hendene altså og den du linket ser bra ut med skikkelige håndtak. Får håpe det ikke er sånn dårlig rubber coating som flasser av eller blir klissete.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...