Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-8OkEXm

Når Switch 2.0 slippes om et par år får vi nok Breath of the Wild uten framedrops og i 60fps som Odyssey, det blir topp. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Når Switch 2.0 slippes om et par år får vi nok Breath of the Wild uten framedrops og i 60fps som Odyssey, det blir topp. 

Tviler på at Nintendo kommer med en Switch "2" som er mer enn dobbelt så kraftig som den nåværende Switch. Det er rimelig å anta at en bedre Switch vil eliminere fall i framerate, men det er svært usannsynlig at et 3D Zelda vil kjøre i 60 fps.

 

Angående Mario Odyssey, så har jeg personlig opplevd at framerate har falt kraftig flere ganger, letteste måten er å finne et sted med mange små goombaer og så kaste hatten i sirkel rundt Mario.

 

EDIT: For eksempel sliter New 3DS litt mindre med Monster Hunter Generations enn en vanlig 3DS, men begge spillene får noen skikkelige drypp i ytelsen når man møter på flere store monster.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

I Ben Heck sin teardown kom det frem at Switch er lett å oppgradere ytelsen på. Husker ikke detaljene, men han sa at en Switch 2.0 virker sannsynlig utifra at det er et ledig slot til mer minne elns.

Jeg så igjennom videoen. Der snakker han om at chipen som du har operativsystem og lagrede spill på er utskiftbar. Det betyr at man kan i fremtiden kanskje kan kjøpe Switch med større lagringsplass enn 32GB. I fremtiden kan man kanskje kjøpe med 64 eller 128GB.

 

Det er ingen mulighet for å øke mengde RAM, oppgradere prosessor, grafikk eller på andre måter forbedre ytelsen til selve konsollen uten at Nintendo publiserer en versjon 2 som faktisk yter bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

F-Zero er ikke bra, AI-ble veldig plagsom etter et par løp, men brukere måtte selvsagt forsvare og skryte opp kjøp. F-Zero er ikke et dårlig spill, men i beste fall middelmådig. Jeg ble ikke imponert av F-Zero da det var nytt og musikken var vel det eneste jeg fant interessant.

 

SNES hadde 10 år gammel maskinvare i seg. Selvfølgelig praktisk å selge dette når det blir økonomisk forsvarlig.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...