Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Skulle du si noe?

Paper Mario har ikke vært bra siden Super Paper Mario.

 

Det... er ett eneste spill etter Super Paper Mario... Liten grunn til å droppe serien for det.  :roll:

 

Jeg er kynisk, og velger å tro at Nintendo ønsker å introdusere amiiboer i et potensielt Paper Mario U i tillegg til de jævla klistremerkene ingen likte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dem har ikke planlagt amiibo for zelda Wii u så hvorfor ville dem gjort det for paper mario Wii u?

 

Kommer det nytt paper mario spill så håper jeg jr. troopa returnerer. Jeg likte den tullingen veldig godt, hadde vært kult om ham var skurken :) Rart egentlig at han aldri dukka opp senere i paper mario spillene. Håper bowsers castle eller skurken sitt slott er langt slik som det i de gamle paper mario spillene. Jeg ble veldig skuffet når jeg så hvor kort bowsers castle var i sticker star...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal neste Paper Mario bli Sticker Star 2? Hvorfor ikke Super Paper Mario 2, eller Thousand Year Door 2? Eller, mer logisk, noe helt nytt?

 

amiibo-støtte gir jeg egentlig blaffen i, så lenge det blir 100% valgfritt. Så langt har amiibo-støtte i spill vært en heller tvilsom affære, så hvorfor skulle dette endre seg i Paper Mario U? De vil jo ikke akkurat kreve at man har en amiibo for å få det fullstendige spillet. Det jeg kan garantere her og nå er at om det blir en Paper Mario amiibo vil folk selge sjelen sin for den. Folk er syke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meg tidligere i tråden da vi spekulerte om Nintendos neste maskin:

- Kjører Android. Velprøvd OS til mobil/nettbrett i bunn. Nintendo med eget utseendet i menyene osv, for å gi det litt egenart. Siden skjermen selvsagt er touchbasert er den kompatibel med alt av spill og apps utgitt på Android. Tror det kan være lurt av Nintendo å satse på standardisert infrastruktur online.

 

 

Nå virker det faktisk veldig sannsynlig:

 

http://www.gamer.no/artikler/nintendo-vurderer-a-basere-neste-konsoll-pa-android/190148

Lenke til kommentar

Tviler på det blir noe av. Wii u er fortsatt nytt

Hva så som Wii U forstatt er "nytt"! Skal de starte utviklinga av ny konsoll NÅR Wii U begynner å bli gammel? Det er mer logisk å starte å utvikle/planlegge ny konsoll nesten med en gang man har lansert ny (kanskje til og med før). Jeg veit om et firma som planlegger kles og fritidskolleksjonen sin mange år i framtiden, f.eks planlegger klær for 2017 sesongen når det fortsatt er 2014 etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meg tidligere i tråden da vi spekulerte om Nintendos neste maskin:

- Kjører Android. Velprøvd OS til mobil/nettbrett i bunn. Nintendo med eget utseendet i menyene osv, for å gi det litt egenart. Siden skjermen selvsagt er touchbasert er den kompatibel med alt av spill og apps utgitt på Android. Tror det kan være lurt av Nintendo å satse på standardisert infrastruktur online.

 

 

Nå virker det faktisk veldig sannsynlig:

 

http://www.gamer.no/artikler/nintendo-vurderer-a-basere-neste-konsoll-pa-android/190148

Gjør meg ingenting. Alt for mange klarer ikke å se forskjellen på et operativsystem og det det vanligvis brukes til. Android i seg selv er et bra operativsystem, men om NX bruker det, betyr det ikke at NX bare klarer å kjøre mobilspill. Den kan fort bli kraftigere enn PS4 og Xbone. PS4 har allerede Remote Play, så vi kan spille PS4-spill på PSVita. Ser for meg at NX kan gjøre noe lignende, bare at vi streamer spill til den på mobilen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Å ta vekk exp fra spillet ødela alt…

 

Kanskje ikkje alt, men - ja, einig i at det var veldig kjipt.

Var egentlig alt ): Og det dumme world map tullet...
Lenke til kommentar

Bare bytt til et annet våpen da :). At det er lite innhold i multiplayerdelen føler jeg ikke slik du. De skal jo etterhvert rulle ut flere baner og nye våpen og upgrades får man jo stadig vekk. Alltid gøy å få til noe nytt. Local battle funker dårlig da man ikke kan styre med motion på pro-controlleren.

 

(Så strap'on muligheten men har ikke fått testet det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...