Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er nok en god del mindre støy fra min projektor i night modus enn en PS3 (eller Xboxen for den delen)... Ikke noe aktuelt tema.

 

Nå opplever jeg Wii U som ganske stille - har verken Xbone eller PS4 enda så de har jeg ingen vurdering av. Men har Xbox 360 og PS3 slim - hvor begge bråker en del, men ved spilling betyr dette veldig lite.

 

 

Hehe, skal sies at det er en del år siden jeg prøvde en ny projektor, og det har sikkert skjedd litt på den fronten. Enig i at Wii U oppleves som langt stillere enn PS3.

Lenke til kommentar

Splatoon (Wii U) Review

Thrilling combat, classic Nintendo charm, favors aggressive gameplay, multiple weapons change how you play

 

 
 
Nintendo’s take on the third-person shooter is refreshingly original, with lots of impressive tools and skillful mobility. Matches are consistently fun and tense, and the mechanics feel simple enough that almost anyone can contribute positively.
Splatoon really needs the extra modes and content Nintendo says is coming once a portion of the community levels up a bit, and not having voice chat is a bummer, but what is here feels polished and kept me claiming turf for hours.
 
 
Splatoon should be the Wii U's best game. It's one of the most inventive, joyful, and vibrant shooters in years, bursting with energy and a ton of unique ideas. Nintendo has squirted new life into a genre that, for all its explosive set-pieces and viscera, has grown complacent over the years. That's why I'm so conflicted. I should be in love with Splatoon; if only there were more of it to love.
Endret av PÃ¥inter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant. Ser mer action-orientert ut enn hovedserien. Arbeider de ikke med en RPG-aktig spinoff også?

Ser akkurat like action-orientert ut som hovedserien. Problemet er bare det at ikke alle når nivået der spillet går fra å være mining simulator til hardcore action-RPG, og av de som når hardcore action-RPG faller 80% av fordi det er for hardcore.

 

Er det ingen som bryr seg om at det kanskje kommer et nytt paper mario spill? :)

Nei, for Paper Mario har ikke vært bra siden Super Paper Mario

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...