Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Er det verdt å i det hele tatt "oppgradere" til New Nintendo 3DS?

Den er jo latterlig dyr for å si det forsiktig (over kr. 1600 for "vanlig størrelse"

og over kr. 2000 for "XL versjonen"). Når det i tillegg IKKE medfølger lader

(må kjøpes separat) og man må betale for å låse opp 3DS nettleseren,

ja da blir man litt skeptisk til Nintendo sin "strategi" videre. Noe å satse på?

Om du har tenkt å oppgradere fra 3ds til New 3ds så burde du jo ha en lader liggende en plass? Men ja dyr er den, men tipper jeg kommer til å skaffe meg en uansett. Blir isåfall den tredje 3ds min det da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg kjøpte New 3DS XL (Metallic Blue) i dag og et 32GB micro sd-kort for så å finne ut at du må skru opp lokket på undersiden for å bytte sd-kort.... Er det en risiko ved å skru opp lokket, kan det ødelegges? Det er jo bare en måte, og det er jo så langt borti... Det er helt idiotisk, spør du meg!!

Endret av Portveien 2
Lenke til kommentar

Jeg syntes det var veldig greit bytte. Bare ha liten nok skrutrekker tilgjengelig.

 

Forøvrig klokket over 15 timer på majoras mask nå. Var ikke gamle karen når jeg fullførte det den ene gangen på N64.

 

Urolig mye bedre det spillet egentlig er en det jeg husket det var.

Lenke til kommentar

Så jeg kjøpte New 3DS XL (Metallic Blue) i dag og et 32GB micro sd-kort for så å finne ut at du må skru opp lokket på undersiden for å bytte sd-kort.... Er det en risiko ved å skru opp lokket, kan det ødelegges? Det er jo bare en måte, og det er jo så langt borti... Det er helt idiotisk, spør du meg!!

 

Ingen problem å bytte minnekort bare du er forberedt på en skrekkelig lyd når du tar av undersiden.

Lenke til kommentar

Vel, det høres ut som om plastikken knekker et par steder når undersiden tas av, noe som også flere på webben har påpekt. Men dette er dog ingen problem da det bare er en "skrekkelig lyd" og ingen plast faktisk knekker, bare greit å være obs på at man faktisk kan forvente den :)

Lenke til kommentar

Ser at den nye 3DS-en ligger til rundt 2099 kroner nå. Tror dere det vil være prisen når ting stabiliserer seg også, elller vil den synke ganske kjapt til et lavere nivå? Mener å ha hørt at den nye skulle ligge på samme prisnivå som den gamle, som burde bety rundt 1700 eller mindre. Men det kan jo ha noe med den svake kronen å gjøre også, kanskje prisene kommer til å ligge på rundt 2000 kroner også fremover?

 

Normalt ville jeg bare ha venta med å kjøpe ny 3DS XL. Men, hvis jeg vil få en OK pris for min vanlige 3DS XL, så føler jeg at jeg ente må benytte meg av Gamestops innbytteordning, eller selge den på finn litt kjapt. Kunne godt ha solgt den nå, og klart meg uten 3DS i et par måneder, hadde det ikke vært for at jeg eier en del digitale spill som jeg da vil miste.

 

Nintendo ...! Hvorfor kan dere ikke bare knytte lisensene til Nintendo ID-en min, så slipper vi alt dette overføringsgreiene. Usj. Skulle trodd året var 2005, ikke 2015.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Godt i gang med Majoras Mask nå, liker opplegget, litt sært, men kult også :) Dette med tidslimiten vet jeg ikke hva jeg synes om, føler alt blir et stress og får ikke tid til å utforske miljøene, man må bare forte seg siden tida er begrenset. Har allerede mista all tid en gang, ser for meg at det kan bli et helsikkes irritasjonsmoment etterhvert.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Godt i gang med Majoras Mask nå, liker opplegget, litt sært, men kult også :) Dette med tidslimiten vet jeg ikke hva jeg synes om, føler alt blir et stress og får ikke tid til å utforske miljøene, man må bare forte seg siden tida er begrenset. Har allerede mista all tid en gang, ser for meg at det kan bli et helsikkes irritasjonsmoment etterhvert.

Spill Song of Time baklengs.

 

 

 

Noen her som har kjøpt mh4u og er intressert i noe online questing?

Etter hvert kanskje, har allerede en del venner som spiller det.

Lenke til kommentar

Spill Song of Time baklengs.

 

Er det en slags hemmelig cheat det eller? Vet ikke helt hva jeg synes om opplegget, merkelige greier. Man får ingen beskjed om at det er greit å dra tilbake i tid, hva vil da bli lagret av det du har gjort. Må si jeg jeg liker det dårligere og dårligere, dessverre.

 

Så når tiden går ut må man dra tilbake i tid? Og ingenting mistes?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...