Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Noen som vet om de har fått en friend request fra meg? har sendt sikkert 50 stk siden fredagen, men ingen er godkjent. Husker for lenge siden så burde man sende via miiverse, jeg brukte friends list appen.

 

Litt rart at ingen har godkjent i løpet av helga :(

 

 

Hvor har du funnet alle disse navnene til å sende request?

 

i den tråden her på nintendo forumet

Har ikke lagt merke til den før, men kult, blir det brukt? Har ikke en eneste venn på Wii u`en, blir for det meste frøkna som blir med på noe Mario kart eller noe.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som tørr å spå hvis jeg bestiller fra komplett i dag med pickup point, så har jeg den fredag?

 

Hadde forhåndsbestilt et annet sted, men fikk mail om at den ikke blir sendt, så kansellerte der.

 

Av de lokale butikkene jeg har snakket med (elkjøp, expert osv), så har de enten valgt å ikke ta den inn, eller at de ikke har fått den/får den til den 13.02

Lenke til kommentar

Her er en link til alle som kjøper New 3ds med info om hva man bør gjøre i forhold til system overføring fra vanlig 3ds til den nye konsollen.

 

http://www.nintendo.no/arkivet/faq/n3ds_systemtransfer

 

Sikkert flere en meg som har lurt på hva som skjer med det pre instalerte majoras mask eller Monster hunter 4 om jeg flytter over infoen fra den gammle 3ds min.

Da jeg overførte fra 3DS til 3DS XL gikk jeg inn i system-menyen på begge og valgte System Transfer. Deretter flyttet jeg minnekrotet fra 3DSen til 3DS XLen. That's it. Helt enkelt og greit. Regner med det blir det samme fra 3DS XL til New 3DS XL.

 

CDON.no har før øvrig sendt New 3DS XL Monster Hunter 4 Edition i dag, så håper å ha den på fredag. :D

Lenke til kommentar

Ring Komplett og hør. Det ville jeg gjort. De svarer ofte på e-post også.

 

Edit: Jeg snakket med Komplett nå og jeg kunne hente den i Oslo (pick up point) i morgen hvis jeg bestilte nå.

å ja, sender de så tidlig, så du har den en dag før lansering.

 

Uansett så la jeg inn en bestilling rundt 1200, så da har jeg den kanskje imorra, men ihvertfall fredag :)

Lenke til kommentar

Hva er fornuftig bruktpris på 1 år gammel 3DS XL? Uten strømadapter og spill.

Ser at den koster 1499 på nettet.

 

Solgte min vanlige 3ds (minus strømadapter), circel pad pro, pokemon pearla (spansk versjon) og en beskyttelse case for 800,- kr for 2 uker siden.. Den var 2 år gammel, men var kun brukt 1 år til 3ds xl kom. Nå sitter jeg her med xl og new xl.. :green:

 

Siden den nye blir lansert nå, vil nok den gamle gå vekk fra produksjon/nettbutikker vil ikke ta inn den gamle :hmm: .. Siden den gamle går for 1499,- på nett nå får du max 700 for den hvis du er heldig. Jeg ville ha ventet og sett om de fjerner den fra markedet og så selge 3ds xl'n da. Kan nok selge den for 200-400 kroner mer da ;)

 

Nintendo 3ds xl blir solgt uten strømadapter, så du trenger ikke å selge med strømadapter, jeg vil anbefale å opplyse om dette. Jeg solgte min vanlige 3ds uten strømadapter som sagt ;)

Endret av Kj3tll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...