Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skrur man opp lokket på New 3DS XL????? Vil ikke ha det dumme 4GB standard-kortet... Vil bytte det mot et 32GB. Har prøvd å skru den opp med en liten nok skrutrekker og ser at skruene faktisk går rundt. Jeg kan skru i en evighet uten å se at de kommer opp, men å skru de igjen går så fort at det virker som du aldri skrudde de opp... Hva gjør jeg galt? :@@@

 

@Schreiber: Jeg burde egentlig la være å si noe, men jeg gjør det allikevel: Du er ikke rette person til å snakke om folkeskikk når du ber disse folkene holde kjeft, når alt de vil bare er å hjelpe deg. Mulig du så min kommentar noen sider tilbake hvor jeg sa "Det som er så lett. *chuckle*" til en eller annen person som sleit med spillet. Jeg synes spillet er lett, ja, men jeg bare drev og tulla litt med en kar. Har det slått deg at man ikke burde ta internett så seriøst hele tiden, fordi noen folk liker å tulle, og er ikke seriøs?

 

Jeg var en hardcore-spiller før. Jeg skjønner det om du er casual. Jeg har blitt mer casual selv nå. Jeg har liksom nesten aldri tid til å spille lenger, dessverre. Tar pianotimer og er opptatt med mye annet. Jeg skjønner om du er litt sånn (om det er det du legger i ordet å være casual; at du ikke spiller så mye), men du trenger ikke være så uhøflig mot andre mennesker for det - skjerp deg!

Endret av Portveien 2
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan skrur man opp lokket på New 3DS XL????? Vil ikke ha det dumme 4GB standard-kortet... Vil bytte det mot et 32GB. Har prøvd å skru den opp med en liten nok skrutrekker og ser at skruene faktisk går rundt. Jeg kan skru i en evighet uten å se at de kommer opp, men å skru de igjen går så fort at det virker som du aldri skrudde de opp... Hva gjør jeg galt? :@@@

 

Kjenner meg igjen. Jeg skrudde også en evighet og det så ikke ut som om det hjalp, men du skal høre et lite "klikk" som indikasjon på at du har skrudd nok for så å dra av undersiden ved skulderknappene, dette kan dog være litt knotete. Lettest å søke på youtube da du får en fin gjennomgang av prosessen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan skrur man opp lokket på New 3DS XL????? Vil ikke ha det dumme 4GB standard-kortet... Vil bytte det mot et 32GB. Har prøvd å skru den opp med en liten nok skrutrekker og ser at skruene faktisk går rundt. Jeg kan skru i en evighet uten å se at de kommer opp, men å skru de igjen går så fort at det virker som du aldri skrudde de opp... Hva gjør jeg galt? :@@@

 

Kjenner meg igjen. Jeg skrudde også en evighet og det så ikke ut som om det hjalp, men du skal høre et lite "klikk" som indikasjon på at du har skrudd nok for så å dra av undersiden ved skulderknappene, dette kan dog være litt knotete. Lettest å søke på youtube da du får en fin gjennomgang av prosessen :)

 

Åh. Det klikket har jeg hørt en million ganger. :p Men da skjønner jeg. Høres litt skummelt ut, da. Vil ikke skade dekselet. Så denne og en annen:

Han har en tang og en hammer også, men du trenger da virkelig ikke mer enn bare en skrutrekker... xD

 

Edit: Takk for hjelpen! Skal prøve så fort jeg har tid. :)

Endret av Portveien 2
Lenke til kommentar

Kan til ein viss grad vere einig i at dette med tida, og at ting skjer den og den timen på den og den dagen osv. kan vera tungvint når ein gjer quests, men samtundes er det ikkje noko problem. Ein har heldigvis songar som gjer at tida går treigare, og at du kan spole til eit bestemt tidspunkt. Null stress!

 

Spelet er ekstremt kos, og ein må somme gonger berre lage seg ein "dagsorden" for dei tre dagane i Termina. I dag skal eg gjera den og den questen. I dag skal eg ta den questen og få tak i desse to maskene. Osv...

Lenke til kommentar

Kanskje man skal ta fram MM igjen, har ikke spilt det siden det kom til N64, skjønner ikke hvordan man har klart å runde disse spillene da man ikke forstå så spesielt mye engelsk.

For min del fikk jeg mamma, pappa og storebror til å oversette dialog og skilter, men hovedgrunnen til at jeg klarte Zelda spillene på N64 før jeg kunne noe engelsk var nok de latterlig mange timene jeg brukte på spillene. Hadde aldri noe særlig ønske om å komme meg videre/klare nye ting, jeg ville bare spille og ha det gøy, og etter noen hundre timer med slik spilling, så er det ingen stor sak å fullføre det.

Lenke til kommentar

 

Kanskje man skal ta fram MM igjen, har ikke spilt det siden det kom til N64, skjønner ikke hvordan man har klart å runde disse spillene da man ikke forstå så spesielt mye engelsk.

For min del fikk jeg mamma, pappa og storebror til å oversette dialog og skilter, men hovedgrunnen til at jeg klarte Zelda spillene på N64 før jeg kunne noe engelsk var nok de latterlig mange timene jeg brukte på spillene. Hadde aldri noe særlig ønske om å komme meg videre/klare nye ting, jeg ville bare spille og ha det gøy, og etter noen hundre timer med slik spilling, så er det ingen stor sak å fullføre det.

 

 

noen hundre timer på å gå rundt i ett mellomstort område uten å komme noe særligt lengre er jo kjempe motiverende:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...