Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

^ :rofl:

 

 

Men begynner folk og få i hus sine Majoras mask 3DS XL`er?

 

Ja jeg fikk min i dag. Ble kjempeglad! Platekompaniet sendte den som brevpost :)

Har tatt system transfer, alt fungerer som det skal, og spilt litt Majora's Mask. Majora's Mask på 3DS er helt fantastisk. Gled dere!

 

Lite nytt av Lefdal enda, står enda bare som "reservert" men jeg bryr meg jo ikke om å vente litt *Si det til meg selv x100* ugh.

 

Bruker man samme Nintendo ID på 3ds som Wii U, eller må man lage en ny spesifikt for 3DS?

Lenke til kommentar

 

 

^ :rofl:

 

 

Men begynner folk og få i hus sine Majoras mask 3DS XL`er?

 

Ja jeg fikk min i dag. Ble kjempeglad! Platekompaniet sendte den som brevpost :)

Har tatt system transfer, alt fungerer som det skal, og spilt litt Majora's Mask. Majora's Mask på 3DS er helt fantastisk. Gled dere!

 

Lite nytt av Lefdal enda, står enda bare som "reservert" men jeg bryr meg jo ikke om å vente litt *Si det til meg selv x100* ugh.

 

Bruker man samme Nintendo ID på 3ds som Wii U, eller må man lage en ny spesifikt for 3DS?

 

 

Funker med samme ID på Wii U og 3DS, i hvert fall brukte jeg samme som jeg hadde på 3DS når jeg satte opp min Wii U. (Japansk 3DS ID funka på EU Wii U til og med så :p)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

^ :rofl:

 

 

Men begynner folk og få i hus sine Majoras mask 3DS XL`er?

 

Ja jeg fikk min i dag. Ble kjempeglad! Platekompaniet sendte den som brevpost :)

Har tatt system transfer, alt fungerer som det skal, og spilt litt Majora's Mask. Majora's Mask på 3DS er helt fantastisk. Gled dere!

 

Lite nytt av Lefdal enda, står enda bare som "reservert" men jeg bryr meg jo ikke om å vente litt *Si det til meg selv x100* ugh.

 

Bruker man samme Nintendo ID på 3ds som Wii U, eller må man lage en ny spesifikt for 3DS?

 

Fikk min fra coolshop i dag, til tross for at de ikke trodde den skulle bli sendt ut før i dag =P Gledelig overaskelse!

Lenke til kommentar

Fikk min nye 3ds i dag og det er min første ds.

 

Vet ikke om dette er normalt men 3d i majoras mask var helt forferdelig på fullt, det var som om jeg så dobbelt.

 

Skjermen var litt vinglete i åpen stilling, virket som det er normalt.

 

Lysstyrken justerer seg automatisk. Dette syns jeg fungerte svært dårlig.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra lefdal at den ble sendt nå, etter tolv da, så den blir sendt på release dag, jaja mandag it is :)

Huh, uheldig da. :nei: Fikk min fra Lefdal i dag (eller i går :grin:) , ble sendt fra Oslo for rundt 24t siden ca. Tok forresten frakten til 39kr som var prioritert eller noe, kanskje det er grunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...