Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Måten man rundet den typen spill på før internett var å prøve alle mulige alternativer for hva man kunne gjøre helt til man traff blink. Akkurat den biten savner jeg ikke.

Enig! når man ikke har noe annet en 1-2 spill så spiller man jo de spillene så mye og ofte man kan. en unge på 90 tallet har kanskje 1-4 spill mens en unge idag har tilgang til 100 spill bare på mobilen eller nettbrett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måten man rundet den typen spill på før internett var å prøve alle mulige alternativer for hva man kunne gjøre helt til man traff blink. Akkurat den biten savner jeg ikke.

Dette er i hvertfall en egenskap jeg ikke lenger har evne til å stri med. Når man var ung og spillkjøpene var begrenset hadde jeg derimot en helt annen holdning til dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

noen hundre timer på å gå rundt i ett mellomstort område uten å komme noe særligt lengre er jo kjempe motiverende:P

Å leve seg inn i nintendoverdenen var mer enn nok motivasjon for en tiåring til å bruke et par hundre timer på å fullføre et spill.

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

noen hundre timer på å gå rundt i ett mellomstort område uten å komme noe særligt lengre er jo kjempe motiverende:P

Å leve seg inn i nintendoverdenen var mer enn nok motivasjon for en tiåring til å bruke et par hundre timer på å fullføre et spill.

 

For en 10 åring med 1-3 spill ja. men les det jeg skrev så kanskje du hadde sluppet å svare så dumt

Lenke til kommentar

Var det slik at Xenoblade kommer til å ha en stor verden?, da kan vi vel håpe på noe lignende her forhåpentligvis!?

 

"A huge, seamlessly unfolding world is something that can't be achieved if the hardware isn't advanced enough. Ever since we made the very first generation of Legend of Zelda games though, we've had as large a world as can be realised with the hardware, so you could say it was inevitable that we've now done the same with the new Wii U title."

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Syntes ikke at Majoras mask kjører spesielt smooth, skal ikke mer til en 1 liten battle så er det massiv framedrop, ikke at N64 versjonen var bra, men jeg trodde 3ds versjonen kjørte smooth 30 fps.

 

Ellers så er det førstegang jeg spiller på en 3ds, ikke særlig ergonomisk eller spesielt greit å spille på etter relativt kort tid, kanskje en vanesak da, men nå føles det litt krampaktig til tider.

 

Men veldig kjekt gjensyn med Majoras mask, skal nok bli noe kjekke timer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes ikke at Majoras mask kjører spesielt smooth, skal ikke mer til en 1 liten battle så er det massiv framedrop, ikke at N64 versjonen var bra, men jeg trodde 3ds versjonen kjørte smooth 30 fps.

 

Ellers så er det førstegang jeg spiller på en 3ds, ikke særlig ergonomisk eller spesielt greit å spille på etter relativt kort tid, kanskje en vanesak da, men nå føles det litt krampaktig til tider.

 

Men veldig kjekt gjensyn med Majoras mask, skal nok bli noe kjekke timer!

Tror ikke jeg har opplevd lag uten 3D. Med 3D har jeg sett en rekke slowdowns.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...