Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo could possibly be working on a catridge that would allow players to stream between their Nintendo 3DS and Wii U systems. French gaming site, Nintendo Master, site reports claim that the Cartridge would allow the 3DS to act as a secondary Wii U Game Pad, with the use of the Circle Pad Pro peripheral.

 

http://www.neoseeker.com/news/21810-rumour-nintendo-may-be-working-on-a-cartridge-to-allow-streaming-between-3ds-and-wii-u/

 

http://www.nintendo-master.com/xtnews/news-32743_rumeur_la_nintendo_3ds_se_muera-t-elle_en_wii_u_gamepad_.htm

Lenke til kommentar

Jepp

Elkjøp i Ålesund hadde ingen WiiU, spill eller tilbehør (ingen konsoller?) til før etter jul som jeg kunne se. I dag så jeg at de hadde 3-4 spill (1-2 eksemplar av hver) til 399,-. Desverre ikke mye av interesse.

De fleste andre jeg har sett har WiiU, selger spillene for 449,- ~ 499,- (Lefdal, Spaceworld, Coop Obs)

I dag la jeg merke til at Gamestop fremdeles selger spillene sine for 499~599,-. Klart dyrest.

Lenke til kommentar

Elkjøp i Ålesund hadde ingen WiiU, spill eller tilbehør (ingen konsoller?) til før etter jul som jeg kunne se. I dag så jeg at de hadde 3-4 spill (1-2 eksemplar av hver) til 399,-. Desverre ikke mye av interesse.

De fleste andre jeg har sett har WiiU, selger spillene for 449,- ~ 499,- (Lefdal, Spaceworld, Coop Obs)

I dag la jeg merke til at Gamestop fremdeles selger spillene sine for 499~599,-. Klart dyrest.

 

Elkjøp har på nettsidene deres solgt Wii U spill fra 349,- siden Wii U kom i salg og gjør det enda. Prisen vil nok gå opp etter hvert som maskinen blir mer populær en den er pr i dag.

 

http://www.elkjop.no/catalog/spill-og-konsoll/no_spill_wii_wiiu/spill-nintendo-wii-og-wii-u?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevel2%3DB9QKeQuvj8kAAAEnpjZ94OGk%26Plattform%3DNintendo%2BWii%2BU%26online%3D1%26%40Sort.ProductListPrice%3D0&SelectedAttribute=Nintendo+Wii+U

Lenke til kommentar

An anonymous source has given a bunch of details to Zelda Informer.

 

Rumour: Possible Zelda Wii U details emerge

http://gamingbolt.co...-details-emerge

 

Nintendo pleier å klare å holde kortene godt inntil kroppen gjør de ikke?

 

Tar dette med en svær klype salt, men bare for å ha det litt moro:

 

- Nintendo of Japan was surprised at how well-received the romance was between Link and Zelda inSkyward Sword and intends to flesh it out further for Zelda U. Because this dynamic was favored more in the West than by Japanese audiences, Nintendo of America is looking to popular American romance stories. Names like Twilight and 50 Shades of Grey have popped up in conversation, but the extent to which they will inspire the next Zelda is unknown.

 

 

Twilight og 50 Shadows of Grey? Så vi kan forvente oss en vampyr-Link, varulv-Zelda, håndjern, pisk og annet moro? :p Link og Zelda vil neppe snakke, men stønne gjør de nok... :p

 

- Developers are weighing the pros and cons for both full voice acting and whether or not Link will speak.

Her har de to valg, som jeg ser det: Enten gjøre det logiske og la Link og Zelda være stumme, eller la Arnold Schwarzenegger ha stemmen til Link. :p

 

- A well-known character from a past game is returning in some way. This character may or may not be the in the same role and/or form as they was in the past.

Greit, la oss være seriøs en stund. Om en gamel karakter dukker opp og spillet vil fokusere litt på romansen mellom Link og Zelda bør den gamle karakteren være Sheik eller (kanskje helst) Tetra. Det gir henne muligheten til å være med Link hele veien, så vi kan få co-op (!) eller (igjen, kanskje helst) la oss styre begge to. Noen dungeons kan kun Link ta, og noen kan kun Zelda/Tetra ta. Eller kanskje vi til og med kan ha Tetra som hovedperson, og la Link være den som blir fanget? (eller til og med droppe ham fullstendig?) Da kan vi få et Legend of Zelda som faktisk handler om Zelda. Det hadde jeg ikke klaget over, akkurat.

 

Men uansett må de endre på det ræva Skyward Sword. Når jeg dør skal enten fiendene ikke respawne og bossen ikke heale, ellers vil jeg ha tilbake healingen og skjoldet mitt. Å ikke få tilbake skjoldet når jeg døde i Skyward Sword var en gamebreaker for meg. Mistet skjoldet i den første bosskampen, fikk det ikke tilbake når jeg døde og har ikke rørt spillet siden. Synd, da det var fantastisk frem til da. Så lett kan et ræva designvalg ødelegge spill. :(

Lenke til kommentar

Samme skjedde meg meg. Sprang deretter rundt uten skjold i 90% av spillet. Funka helt fint.

Men enig i at det er litt irriterende at man mister helsedrikker osv man har brukt.

 

Det eneste egentlige problemet jeg hadde med Skyward Sword var sverdkontrollen. Ble aldri komfortabel med det, og jeg følge ikke det var presist nok. Dette medførte at jeg aldri gadd å gjøre ferdig sistebossen.

Lenke til kommentar
Men uansett må de endre på det ræva Skyward Sword. Når jeg dør skal enten fiendene ikke respawne og bossen ikke heale, ellers vil jeg ha tilbake healingen og skjoldet mitt. Å ikke få tilbake skjoldet når jeg døde i Skyward Sword var en gamebreaker for meg. Mistet skjoldet i den første bosskampen, fikk det ikke tilbake når jeg døde og har ikke rørt spillet siden. Synd, da det var fantastisk frem til da. Så lett kan et ræva designvalg ødelegge spill. :(

Altså, dette spillet er lett nok som det er, skal man gjøre det noe enklere, blir det bare puzzles som blir en utfordring for en unge på fem år.

 

Usikker på om jeg faktisk klarte å dø i spillet, utenom at jeg brukte for lang tid den tredje gangen jeg skulle ta den bossen jeg ikke husker navnet på i sealed grounds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...