Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klatringen ble ekstra intens når du vet at hvem som helst kan dø anytime i denne serien, var faktisk litt usikker på om Ygritte skulle stryke med, virkelig hjerte i halsen. Slutten av episoden var knall, super monolog av little finger.

 

En ting jeg ble litt usikker på, Sir Mandon prøvde å drepe Tyrion fordi han villa ha han død selv? Eller var det faktisk Joffrey som kommanderte ham, men nå tør han ikke å prøve igjen?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

En ting jeg ble litt usikker på, Sir Mandon prøvde å drepe Tyrion fordi han villa ha han død selv? Eller var det faktisk Joffrey som kommanderte ham, men nå tør han ikke å prøve igjen?

 

Usikker på dette selv, men forstod det slik at Cersei mente Joffery prøvde å få han drept, dog tror det ligger noe mer bak det hele, skulle ikke forundre meg om det egentlig er Cersei.

 

Uansett, denne båten vi så dro på slutten, hvem var det? Littlefinger?

Lenke til kommentar

Mulig veldig dumt spørsmål, men hvorfor bruker Snow & co så mye energi på en så farlig klatretur over "The Wall" når det er hav på sidene? Burde da være fullt mulig å finne/lage noen skip å reise rundt?

Mot vest ligger det fjell som er mye verre å komme seg rundt. Mot øst ligger Eastwatch, som er bemannet og dermed er mye dummere å gå rundt ved.

 

Selv syntes jeg episoden var helt ålreit. Ikke blant de beste, men veldig god kvalitet og god oppbygning mot slutten av sesongen. Blir nok knall her ifra og utover!

Endret av DexterMorgan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå kommer jeg kanskje med en dum teori igjen her, men nå vet vi vel hvor Theon er fanget? I scenen med Jaime og han andre duden ved spisebordet, ser du bannere med ganske avslørende X-er rundt bordet.

Men er ikke dette veldig langt sør i forhold til Winterfell?

 

Ellers, drita kjedelig episode.

 

Endret av Corey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå kommer jeg kanskje med en dum teori igjen her, men nå vet vi vel hvor Theon er fanget? I scenen med Jaime og han andre duden ved spisebordet, ser du bannere med ganske avslørende X-er rundt bordet.

Men er ikke dette veldig langt sør i forhold til Winterfell?

 

Ellers, drita kjedelig episode.

 

Du mener det er samme bannere? Lord Bolton er i Harrenhal, som ikke er der han er fra, det er jo okkupert..

 

Utover det, tam episode.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Du mener det er samme bannere? Lord Bolton er i Harrenhal, som ikke er der han er fra, det er jo okkupert..

 

Utover det, tam episode.

Nå har jo Roose Bolton en bastard sønn, Ramsay Bolton, som dro for å ta Winterfell i s02 en gang. Men de behøver ikke være der av den grunn...

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Lite reaksjoner etter kveldens episode, ikke mange som har fått sett den? Fy faen så syk han fyren som piner Theon er!

 

Har som sagt aldri likt ''Theon''.

Men syntes faktisk litt synd i han nå ja.

 

Ellers var episoden knall. Var også redd for Ygritte skulle stryke med.

Endret av Mørkeblå
Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som har gått glipp av noe her, men hvorfor ble jenta drept? Hadde Joffrey noe ugjort med henne? Klarte heller ikke å plassere henne helt, selv om jeg mimrer at hun var med i forrige episode og gjorde et eller annet.. Får se igjen episoden senere.

Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som har gått glipp av noe her, men hvorfor ble jenta drept? Hadde Joffrey noe ugjort med henne? Klarte heller ikke å plassere henne helt, selv om jeg mimrer at hun var med i forrige episode og gjorde et eller annet.. Får se igjen episoden senere.

 

Fordi littlefinger ville ha hun død (hun har vært med i flere episoder, helt siden s1).

Lenke til kommentar

Dette var faktisk litt kjedelig. Jeg krever ikke action i noen episoder og hittil har jeg aldri syntes en episode har vært kjedelig, men ja. Satser på full rulle mot avslutningen.

 

Hodor! :w00t:

 

Jaha.. irriterende å ikke klare å huske hvorfor. :hmm:

Hun bedro Littlefinger og Littlefinger ga henne, som en tjeneste, til Joffrey så han kunne drepe henne for moro skyld.

Lenke til kommentar

Om dere leser bakover så ser dere at jeg er en av de som elsker når GoT ikke gjør noe annet enn gode dialoger. Denne gang synes jeg de bare var kjedelige.

 

Er lov å synes det og, om jeg ikke tar feil?

 

EDIT: Og ikke at jeg mener det var noe negativt, men er det bare meg eller var kameraføring og regi merkbart annerledes i denne episoden kontra andre?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...