Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

So what, blir ikke kristenfolka i usa mongoe av dette? De kan spare seg

 

De mest sensitive kristne ser ikke på serier som GoT uansett.

 

Det er bra at GoT ikke "sparer seg", er det bra for plot og historie med en homoscene? Kjør på! Det vi ikke trenger er kunstige sexscener.

 

Dette er bra får både samfunnet vi lever i og for filmserien som medie. Så får det heller være at sarte sjeler som deg vrir seg litt i stolen.

Endret av EternalSunshine
Lenke til kommentar

Det var bare den eneste logiske forklaringen på hvorfor du var såpass sjokkert over å se to homser ha sex, ettersom vi vet at en av de sentrale personene i serien er homo, og at serien tidligere ikke har hatt noe problem med å vise sjokkerende scener.

 

sentral og sentral...de mister nok seere om det var tilfellet

Lenke til kommentar

Jeg vil ha mer White Walkers. Savner gåsehuden jeg fikk ved denne scenen:

 

 

Vi har sett skuffende lite til white walkers ja. I det hele tatt har vel alt nord for the wall vært litt skuffende i senere tid? Hadde håpt på litt mer action der. Men sånn blir det vel gjerne når serien har så enormt mange parallelle historier.

 

Litt relatert til white walkers, jeg sliter litt med å få et inntrykk av styrken på North(altså Winterfell-land). Winterfell er jo brent, og nordområdet er tydeligvis ganske tynt befolka og ikke særlig rikt. Jeg sliter litt med å forstå hva som gjør det området til en maktfaktor. Om noen kan forklare så kom igjen :)

Lenke til kommentar

Wow... Bare wow...

 

Ygrittes tittes! Yummi haha :p

 

Jaime blir mer og mer human for min del, viste at han eier et hjerte han også,

 

Skjedde så mye i denne episoden at jeg ikke vet hva jeg skal skrive, så tror WOW holder.

 

Robb viste lederskap, litt dumt han tok hodet på han kisen, men han hadde vel blitt sett på som en tafatt leder om han ikke gjorde det.. Som han karstark gubben sa selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...